Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
(17-06-2010, 07:31 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Πιστεύεις ειλικρινά ότι θασ πυκνώσουν τα δρομολόγια από 30/6; Θα αραιώσουν όπως προβλέπει το θερινό ωράριο και τον Σεπτέμβριο θα πυκνώσουν αλλά στην καλύτερη περίπτωση να φτάσουν την συχνότητα που είχαμε στο χειμερινό ωράριο.
΄
Απλά τις ώρες αιχμής, όταν τα λεωφορεία χάνονται στην κίνηση και μαζί τους τα δρομολόγια, υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να καθυστερήσει το δρομολόγιο λόγω της μικρότερης διαδρομής. Και αυτό μόνον εάν διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, όπως πριν, διαφορετικά θα υπάρξει απλά οικονομία 1-2 οχημάτων και των αντίστοιχων οδηγών τους.
(17-06-2010, 07:40 PM)antonis Έγραψε: [ -> ]΄
Απλά τις ώρες αιχμής, όταν τα λεωφορεία χάνονται στην κίνηση και μαζί τους τα δρομολόγια, υπάρχουν λιγότερες πιθανότητες να καθυστερήσει το δρομολόγιο λόγω της μικρότερης διαδρομής. Και αυτό μόνον εάν διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, όπως πριν, διαφορετικά θα υπάρξει απλά οικονομία 1-2 οχημάτων και των αντίστοιχων οδηγών τους.

Αφού την κάνουν που την κάνουν την κίνηση, γιατί δεν καταργούν και το Β7, να γίνει μια ενιαία γραμμή - κορμός της προκοπής Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ, όπως την είχαμε τόσα χρόνια; Τί τη θέλουν την προέκταση του Β7;
Ο κλάδος του Β7 από Ερυθραία μέχρι ΝΕΟΑΛ ούτε για αυτοτελές τοπικό δεν κάνει καλά-καλά.
Τοπικό Στ. Κηφισιάς - ΝΕΟΑΛ ένα το μισάωρο και πολύ του είναι.
(17-06-2010, 08:13 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Αφού την κάνουν που την κάνουν την κίνηση, γιατί δεν καταργούν και το Β7, να γίνει μια ενιαία γραμμή - κορμός της προκοπής Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ, όπως την είχαμε τόσα χρόνια; Τί τη θέλουν την προέκταση του Β7;
Ο κλάδος του Β7 από Ερυθραία μέχρι ΝΕΟΑΛ ούτε για αυτοτελές τοπικό δεν κάνει καλά-καλά.
Τοπικό Στ. Κηφισιάς - ΝΕΟΑΛ ένα το μισάωρο και πολύ του είναι.

Η απάντηση είναι ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται βιαστικά. Συνειδητοποίησαν ότι πολλά δρομολόγια των Α7/Β7 γινόντουσαν μέχρι Πλάτανο λόγω της έλλειψης των οδηγών και είπαν να το κάνουν μόνιμα.
Θα συμφωνήσω με την ενοποίηση Α7-Β7 ώστε να γίνει μόνο Α7 Κάνιγγος - Πλατ. Πλατάνου, όμως κατά την γνώμη μου αυτό πρέπει να συνοδευθεί από:

- Επαναφορά του Ε7 και στην ανάγκη κατάργηση του Ε6 (το Ε7 είχε σαφώς μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από το Ε6)
- Μια νέα γραμμή Στ. Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά - Μορτερό, που να συνδυάσει τα σημεία που εξυπηρετούν οι Β7 και 560, με συχνότητα 25-30 λεπτά. Παράλληλα, το 503 να διέρχεται μέσω της Αγίων Σαράντα που τώρα δεν εξυπηρετείται επαρκώς.
- Το 561 που τώρα είναι ουσιαστικά "λεωφορείο-ταξί" να επεκταθεί μέσω της Γεωργίου Παπανδρέου / Ρόδων προς Εκάλη με τέρμα στην Πλ. Βασ. Παύλου (όπου τώρα αναστρέφει το Α7) με συχνότητα ανά 30 λεπτά. Επίσης στο κέντρο της Κηφισιάς να εξυπηρετεί τις οδούς Κυριαζή και Κολοκοτρώνη, που παρότι είναι οι βασικοί εμπορικοί πόλοι της Κηφισιάς, δεν έχουν καλή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση. Η μετατροπή τους σε ήπιας κυκλοφορίας από τον Δήμαρχο Κηφισιάς απλά ενέτεινε το κυκλοφοριακό εκεί, καθώς οι περισσότεροι πάνε με Ι.Χ. αλλά οι παρόδιες θέσεις στάθμευσης λιγόστεψαν.
(17-06-2010, 12:32 AM)christos126 Έγραψε: [ -> ]Αν αυτό το Π έφτανε μέχρι την πλατεία Υμηττού ξέρεις πώς θα μας βόλευε εδώ για πρόσβαση προς Μπραχάμι - Παραλιακή? Και θα μπορούσε να μην περνάει καθόλου από Υμηττό το ζεύγος 212-213, που βέβαια κάθε λίγους μήνες αραιώνει τόσο που σε λίγο θα εξαφανιστεί!!

Το 141 εχει μεγαλη ζητηση απο μετρο προς Αγ.Δημητριο και Καλαμακι. Οποτε μαλλον ειναι χασιμο χρονου να ανεβαινει ως τον Υμηττο. Τωρα οσον αφορα το (προεδρικο?) ζευγος 212-213 ειναι τραγελαφικο... Πολυ σπανια τα εχω δει να κυκλοφορουν στη ζωη μου. Σαν λυση θα προτεινα να επεκταθει το 131 προς τη Πλατεια Υμηττου. (ειναι πολυ μικρη αλλα συχνη γραμμη, οποτε θα μπορουσε ανετα να επεκταθει!)
Η άποψη μου είναι να μην ονειρεύεστε επεκτάσεις. Βραχυπρόθεσμα αυτό που θα έχουμε θα είναι καταργήσεις γραμμών και αραίωση δρομολογίων.
Η δικία μου πρόταση είναι
1.Κατάργηση 213 και το ένα όχημα να προστεθεί στο 212 για να γίνει αξιόπιστη γραμμή με παράληλη κατάργηση του 232 και ενίσχυση του 218.
2.Κατάργηση 163 και πύκνωση 162.
3.Κατάργηση 057
4.Ίδρυση νέας γραμμής 228 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΝΕΚΡ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ
(Διαδρομή Στ. Δάφνης,Παπαναστασίου,Εθν. Μακαρίου,Ηλιουπόλεως,Φιλολάου,Ούλωφ Πάλμε......)
5.Ίδρυση νέας γραμμής 055 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ-ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ
(Διαδρομή Στ. Δάφνης,Παπαναστασίου,Αιγαίου,Αρτάκης,Μπακνανά,Ρουμπέση,Χαμοστέρνας,Κωνσταντινουπόλεως,Σιδηροδρόμων,Ιωαννίνων,Στ. Σεπολίων)
6.Κατάργηση 100
(19-06-2010, 12:05 AM)aliance Έγραψε: [ -> ]Η δικία μου πρόταση είναι
4.Ίδρυση νέας γραμμής 228 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-ΝΕΚΡ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ
(Διαδρομή Στ. Δάφνης,Παπαναστασίου,Εθν. Μακαρίου,Ηλιουπόλεως,Φιλολάου,Ούλωφ Πάλμε......)
5.Ίδρυση νέας γραμμής 055 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗΣ-ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ
(Διαδρομή Στ. Δάφνης,Παπαναστασίου,Αιγαίου,Αρτάκης,Μπακνανά,Ρουμπέση,Χαμοστέρνας,Κωνσταντινουπόλεως,Σιδηροδρόμων,Ιωαννίνων,Στ. Σεπολίων)
Γιατί η 228 θα έχει καλύτερη τύχη από την 245;
Γιατί η 055 θα εξυπηρετεί καλύτερα από την 057;
(17-06-2010, 11:47 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Η απάντηση είναι ότι αυτές οι αλλαγές γίνονται βιαστικά. Συνειδητοποίησαν ότι πολλά δρομολόγια των Α7/Β7 γινόντουσαν μέχρι Πλάτανο λόγω της έλλειψης των οδηγών και είπαν να το κάνουν μόνιμα.
To προβλημα δεν ειναι η ελειψη οδηγων αλλα ο ανεπαρκης χρονος διαδρομης η μηδενικη αστυνομευση στην παρανομη σταθμευση ιδιως εκει στους νεοπλουτους. Πολλες φορες τα λεωφορεια χρειαζονται εως και 40 λεπτα να περασουν απο την Κηφισια την Ερυθραια και αντιστροφα. Και φυσικα ο Πλατανος δεν επαρκει για σταθμευση κι αλλου αρθρωτου. Για φανταστειτε να υπαρχει το Χ92 - 550 και να ερθει και 7 και καποιος απ ολους να θελει να παει τουαλετα. Τα βλεπω να την κοπανανε κενα και να τα αραζουν στο Ζηρεινιο (οτι γινεται και σημερα δηλαδη )
(20-06-2010, 12:47 AM)dora Έγραψε: [ -> ]Και φυσικα ο Πλατανος δεν επαρκει για σταθμευση κι αλλου αρθρωτου. Για φανταστειτε να υπαρχει το Χ92 - 550 και να ερθει και 7 και καποιος απ ολους να θελει να παει τουαλετα. Τα βλεπω να την κοπανανε κενα και να τα αραζουν στο Ζηρεινιο (οτι γινεται και σημερα δηλαδη )

1) Ο Πλάτανος θα χώραγε κι άλλα λεωφορεία αν απαγορεύανε τη διέλευση των ΙΧ μέσα από το χώρο αναστροφής. Επειδή όμως δεν υπάρχει πουθενά αλλού νόμιμη αναστροφή, και ο γύρος του τετραγώνου μέσω στ. ΗΣΑΠ είναι μεγάλος, δεν πιστεύω ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εύκολα.

2) Και έτσι όπως είναι, χωρίς το Χ92 πλέον, χωράει 3 νταλίκες. Το 550 δεν κάνει διάλειμμα πάνω στην Κηφισιά και γενικώς σπανίως κάθεται λόγω καθυστέρησης. Το πρόβλημα είναι το Α7 που ούτε στην Κάνιγγος χωράει, ούτε στην Κηφισιά για διάλειμμα. Ειδικά το ΣΚ που έχει Χ14, φέξε μου και γλύστρησα . . . Το λογικό θα ήταν να κάνουν αυτοδρομολόγηση και αλλαγή οδηγών στα διαλείμματα (όπως κάνει ο ΗΛΠΑΠ στα 12, 15)
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43