Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Η Έρευνα] Στους ιδιώτες η έκδοση εισιτηρίων στην Καρδίτσα
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σε χέρια ιδιωτών θα περάσουν τα εκδοτήρια των εισιτηρίων στον σιδηροδρομικό σταθμό της Καρδίτσας από την 1η Αυγούστου. Εδώ και περίπου ένα μήνα ο σταθμός του ΟΣΕ θυμίζει εγκαταλελειμμένος. Ο σταθμάρχης έχει μετακομίσει στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, πιθανόν εκεί είναι πιο χρήσιμος εκεί, ο εργαζόμενος στην έκδοση των εισιτηρίων απουσιάζει σε ολιγοήμερη άδεια. Μοναδικός αρμόδιος είναι ο εργοδηγός, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το κομμάτι Δομοκός – Καλαμπάκα. Οι πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν βιώνουν μεγάλη ταλαιπωρία, καθώς εισιτήριο μπορούν να προμηθεύονται μόνο εντός της αμαξοστοιχίας, με το ρίσκο όμως να μην βρουν θέση. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τις επόμενες μέρες αναμένεται να καταργηθεί και πάλι το IC 47/48 Καλαμπάκας-Αθήνας-Καλαμπάκας τέσσερις μόλις μήνες μετά την επαναδρομολόγησή του και αντικαθίσταται με ανταποκρινόμενο τρένο.

Είναι προφανές, ότι οι σιδηροδρομικοί σταθμοί περνούν σε μια άλλη εποχή, αυτή της ιδιωτικοποίησης, όμως είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό, γιατί μέχρι να ολοκληρωθούν όλα αυτά τα μεγαλόπνοα σχέδια εξυγίανσης του ΟΣΕ, θα πρέπει να ταλαιπωρούνται οι πολίτες. Έτσι λοιπόν, ενώ σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη οι μετακινήσεις βασίζονται στο τρένο, στην χώρα μας και ειδικότερα στο νομό Καρδίτσας, παρά την προτίμηση του επιβατικού κοινού, απαξιώνονται εντελώς οι σιδηροδρομικές μεταφορές. Ειδικά στο νομό Τρικάλων, τα δρομολόγια ήταν το πρώτο θύμα της νέας εποχής του ΟΣΕ, μιας και εδώ και αρκετό καιρό έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.

(Από την εφημερίδα «Νέος Αγών»).