22-06-2011, 12:38 AM
Γιώργος Γκόγκος
Οι υπέρογκες αυξήσεις στα διόδια και στα καύσιμα, αποτέλεσαν… “πλεονέκτημα” για το ΚΤΕΛ Ζακύνθου, μιας όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν τα λεωφορεία, και όχι τα Ι.Χ., για τις μετακινήσεις τους, θεωρώντας πως με αυτόν τον τρόπο “γλιτώνουν” αρκετά ευρώ.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, Ηλίας Μαλλιάς, δήλωσε ότι τους τελευταίους μήνες έχει παρατηρηθεί μια αύξηση στην κίνηση.
Εκτός όμως από τα υπεραστικά δρομολόγια, το ΚΤΕΛ βλέπει και άνοδο της κίνησης στις τουριστικές περιοχές.
Να προστεθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα υπεραστικά και στα αστικά δρομολόγια, έρχεται να “ισοφαρίσει” την καθυστέρηση που υπάρχει στην καταβολή χρημάτων για τα σχολικά δρομολόγια, καθώς και τη μείωση της κίνησης που παρατηρείται τους χειμερινούς μήνες.
Οι υπέρογκες αυξήσεις στα διόδια και στα καύσιμα, αποτέλεσαν… “πλεονέκτημα” για το ΚΤΕΛ Ζακύνθου, μιας όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν τα λεωφορεία, και όχι τα Ι.Χ., για τις μετακινήσεις τους, θεωρώντας πως με αυτόν τον τρόπο “γλιτώνουν” αρκετά ευρώ.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, Ηλίας Μαλλιάς, δήλωσε ότι τους τελευταίους μήνες έχει παρατηρηθεί μια αύξηση στην κίνηση.
Εκτός όμως από τα υπεραστικά δρομολόγια, το ΚΤΕΛ βλέπει και άνοδο της κίνησης στις τουριστικές περιοχές.
Να προστεθεί ότι η αύξηση της κίνησης στα υπεραστικά και στα αστικά δρομολόγια, έρχεται να “ισοφαρίσει” την καθυστέρηση που υπάρχει στην καταβολή χρημάτων για τα σχολικά δρομολόγια, καθώς και τη μείωση της κίνησης που παρατηρείται τους χειμερινούς μήνες.