Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Πρόγραμμα Δρομολογίων
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
(23-02-2025, 03:03 AM)Leon377 Έγραψε: [ -> ]Ακούγεται για κίνηση 214 και 220/221/235 προς Βοτανικό μέσα σε όλα
Πολύ καλή προοπτική. Τα καλοκαίρια που εχουν τα 220/1/35, εχουν σαφώς πιο προσεγμένη δρομολογηση απ'οτι η Ανθούσα
Τοπικά Κηφισιάς κινούνται προς Λιόσια όπως υποψιάζομασταν
Από 1/3 θα είναι οι αλλαγές?
(23-02-2025, 02:47 PM)214 Mercedes-Benz O405N Έγραψε: [ -> ]Από 1/3 θα είναι οι αλλαγές?
Από όσο γνωρίζουμε μέχρι τώρα ναι από το Σάββατο
Τον Ιανουάριο του 2025 ανέβηκε στην ιστοσελίδα των Οδικών Συγκοινωνιών (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) η Έκθεση Πεπραγμένων για το έτος 2023 όπου αναφέρονται τα παρακάτω:

Σύναψη:Εκτελεσθέντα Δρομολόγια / Προγραμματισθέντα

Κατά τη διάρκεια του 2023, πραγματοποιήθηκαν 2.640.860 δρομολόγια θερμικών λεωφορείων εκ των 2.983.357 προγραμματισμένων (υλοποίηση 88,5%) και 295.819 δρομολόγια ηλεκτροκίνητων οχημάτων (τρόλεϊ) εκ των 361.211 προγραμματισμένων (υλοποίηση 81,9%). Συνολικά, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καταγράφεται μείωση 5,5% των προγραμματισθέντων δρομολογίων και μείωση
6,5% των πραγματοποιηθέντων δρομολογίων. 

Είμαστε τρομεροί! Μειώνουμε τα προγραμματισμένα δρομολόγια για να φαίνεται λιγότερο το πρόβλημα. Και πάλι όμως δεν κρύβεται.

Σύναψη:Απώλειες Συγκοινωνιακού Έργου 

Οι απώλειες του συγκοινωνιακού έργου, για το 2023, υπολογίζονται σε 407.889 δρομολόγια, εκ των οποίων το 78,7% οφειλόταν σε έλλειψη οδηγού και 21,3% σε άλλες αιτίες όπως βλάβη οχήματος, αποκλεισμό οδών, στάσεις εργασίας κ.α.

Δηλαδή περισσότερα από 321.000 δρομολόγια δεν έγιναν λόγω έλλειψης οδηγών. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 880 δρομολόγια την ημέρα. Καλά πάμε..!

ΥΓ. Θα ήταν χρήσιμο και τα ποσοστά των απωλειών να ήταν χωρισμένα σε λεωφορεία και τρόλεϊ.
Από 1/3 035/057/227 θα βγαίνουν από αμαξοστάσιο Ρέντη με ηλεκτρικά
Από 1/4, εκτός των αλλαγών γραμμών μεταξύ Αμαξοστασίων (841/2, 218, 217/229 κτλ), έχουμε αύξηση δρομολογίων σε 447 Καθ και Σαβ, 406 Καθ, 407 Σαβ, 418 Σαβ, καθώς και στην 11 την νύχτα 7 ημέρες με 20λεπτα Καθ/25λεπτα ΣΚ έως και τις 01:30 που έχει πολύ κόσμο.

Παράλληλα, αλλαγή δρομολογίων σε 838-914 Καθ και Κυρ λόγω αύξησης χρόνου διαδρομής και θα ακολουθήσει γενικός έλεγχος σε όλες τις γραμμές και όπου χρειάζεται θα διορθωθούν οι χρόνοι. Αλίμονο βέβαια για την δουλειά που κάνουμε, όταν η εκτέλεση έξω είναι εκτός πραγματικότητας (για πολλούς λόγους)..
(21-03-2025, 08:21 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]... και θα ακολουθήσει γενικός έλεγχος σε όλες τις γραμμές και όπου χρειάζεται θα διορθωθούν οι χρόνοι. Αλίμονο βέβαια για την δουλειά που κάνουμε, όταν η εκτέλεση έξω είναι εκτός πραγματικότητας (για πολλούς λόγους)..
Τα προγράμματα καθημερινής είναι σε γενικές γραμμές με επαρκείς χρόνους. Για τις κλασικές περιπτώσεις (πχ Κηφισίας το απόγευμα, Ακαδημίας) δεν υπάρχει μαγική συνταγή. 
Το μεγάλο πρόβλημα εντοπίζεται πλέον τα Σάββατα και τις Κυριακές, καθώς η κίνηση σε κεντρικά σημεία, ομοιάζει σε καθημερινή. Αντιθέτως τα προγράμματα έχουν μείνει στις σκοτεινές εποχες των μνημονίων που δεν κυκλοφορούσε ψυχή.
(21-03-2025, 08:21 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Από 1/4, εκτός των αλλαγών γραμμών μεταξύ Αμαξοστασίων (841/2, 218, 217/229 κτλ), έχουμε αύξηση δρομολογίων σε 447 Καθ και Σαβ, 406 Καθ, 407 Σαβ, 418 Σαβ, καθώς και στην 11 την νύχτα 7 ημέρες με 20λεπτα Καθ/25λεπτα ΣΚ έως και τις 01:30 που έχει πολύ κόσμο.

Παράλληλα, αλλαγή δρομολογίων σε 838-914 Καθ και Κυρ λόγω αύξησης χρόνου διαδρομής και θα ακολουθήσει γενικός έλεγχος σε όλες τις γραμμές και όπου χρειάζεται θα διορθωθούν οι χρόνοι. Αλίμονο βέβαια για την δουλειά που κάνουμε, όταν η εκτέλεση έξω είναι εκτός πραγματικότητας (για πολλούς λόγους)..
Όταν λέμε για αύξηση δρομολογίων ,εννοούμε τη τήρηση των κανονικών δρομολογίων του χειμερινού ή αύξηση αυτών ,αλλά πάλι να λείπουν οχήματα? Οι χρόνοι διαδρομής όντως έχουν μεγάλο πρόβλημα σε αρκετές περιπτώσεις και όταν υπάρχει υπάρχει κάποιο κυκλοφοριακό πρόβλημα τότε τα δρομολόγια ολόκληρων γραμμών τινάσσονται. Η αύξηση δρομολογίων του 11 τις νυχτερινές ώρες έως τη 01:30 είναι πολύ σωστή απόφαση , ας ελπίσουμε βέβαια να έρθουν και άλλοι οδηγοί για να αυξηθούν και τα μεσημεριανά δρομολόγια
(22-03-2025, 03:12 PM)kostas720 Έγραψε: [ -> ]Η αύξηση δρομολογίων του 11 τις νυχτερινές ώρες έως τη 01:30 είναι πολύ σωστή απόφαση , ας ελπίσουμε βέβαια να έρθουν και άλλοι οδηγοί για να αυξηθούν και τα μεσημεριανά δρομολόγια
Ένα από τα πιο κορυφαία πράγματα αυτή την στιγμή στον οασα είναι οτι τις Κυριακές στο 11 γίνονται περισσότερα δρομολόγια 0.00-8.00 (αφού τα μισαωρα της νύχτας τηρούνται) παρά 8.00-0.00 Κυριακης
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62