Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Πρόγραμμα Δρομολογίων
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
Τεράστιες αλλαγές θα γίνουν από την 1/3 λόγω μεταφοράς και αλλαγής τύπων οχημάτων στα Αμαξοστάσια!
Ενδεικτικά γιατί είναι πάρα πολλά για να τα γράψω, η Ανθούσα με τα Midi της παίρνει πίσω όλα τα Ανατολικά από τον Βοτανικό, ο Πειραιάς αναλαμβάνει γραμμές στο κέντρο με Midi (035 και 227 πχ) και αφήνει γραμμές σε Βοτανικό και Π.Ράλλη (Β1 και 130 πχ). Το Μπραχάμι με Midi παίρνει τις γραμμές του Ελληνικού που είχε ο Πειραιάς και αφήνει σε Πειραιά και Βοτανικό γραμμές (Α3 και 219 πχ). Και πολλά ακόμα!
Τα Ν2 Μπραχαμίου θα ζήσουν μετά την παράδοση μίντι;
(05-02-2025, 06:14 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τεράστιες αλλαγές θα γίνουν από την 1/3 λόγω μεταφοράς και αλλαγής τύπων οχημάτων στα Αμαξοστάσια!
Ενδεικτικά γιατί είναι πάρα πολλά για να τα γράψω, η Ανθούσα με τα Midi της παίρνει πίσω όλα τα Ανατολικά από τον Βοτανικό, ο Πειραιάς αναλαμβάνει γραμμές στο κέντρο με Midi (035 και 227 πχ) και αφήνει γραμμές σε Βοτανικό και Π.Ράλλη (Β1 και 130 πχ). Το Μπραχάμι με Midi παίρνει τις γραμμές του Ελληνικού που είχε ο Πειραιάς και αφήνει σε Πειραιά και Βοτανικό γραμμές (Α3 και 219 πχ). Και πολλά ακόμα!
Να υποθέσω ότι μεχρι 01.03.2025 θα εχουν βγεί ολα τα Yutong 9m καθως και οι νέες γκαζιερονταλίκες, ώστε να προγραμματίζεται μεγαλης έκτασης ανακατανομή Α/Σ;
Άμα δεν υπάρξουν αντιδράσεις στα αμαξοστάσια φαντάζομαι.
Μακάρι αυτές οι ανακατανομές να φέρουν τη μέγιστη δυνατή τήρηση των δρομολογίων, με δεδομένη βέβαια την έλλειψη σε οδηγούς.
(05-02-2025, 10:19 PM)christos126 Έγραψε: [ -> ]Μακάρι αυτές οι ανακατανομές να φέρουν τη μέγιστη δυνατή τήρηση των δρομολογίων, με δεδομένη βέβαια την έλλειψη σε οδηγούς.

Νομίζω όπου να 'ναι ανακοινώνονται τα αποτελέσματα προκήρυξης που αφορούσε και 190 οδηγούς. Λίγοι είναι αλλά ελπίζω προσωρινά κάπως να μπαλώσουν την κατάσταση.
(05-02-2025, 10:34 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Νομίζω όπου να 'ναι ανακοινώνονται τα αποτελέσματα προκήρυξης που αφορούσε και 190 οδηγούς. Λίγοι είναι αλλά ελπίζω προσωρινά κάπως να μπαλώσουν την κατάσταση.
Σώθηκες. Οι κλασικοί που μπαίνουν ΑΣΕΠ για - οποια - θεση εργασίας, αλλά είναι βουτυροπαιδα και μόλις δουν τα σκούρα, λακίζουν. Όπως κ οι 300 της προηγουμενης σειρας ...
(05-02-2025, 10:58 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Σώθηκες. Οι κλασικοί που μπαίνουν ΑΣΕΠ για - οποια - θεση εργασίας, αλλά είναι βουτυροπαιδα και μόλις δουν τα σκούρα, λακίζουν. Όπως κ οι 300 της προηγουμενης σειρας ...

Offtopic αλλά γι' αυτό εξάλλου έγραψα "προσωρινά", πιστεύω ότι οι περισσότεροι όντως θα παραιτηθούν και μετά θα ψάχνουμε (πάλι...) τα λεωφορεία με το κυάλι.

Ο λόγος όμως γι' αυτό θεωρώ ότι είναι οι πολύ χαμηλές αμοιβές. Αν είναι με 6 μέρες εργασίας να βγάζει κάποιος 1000-1100€ με το σημερινό κόστος ζωής (νομίζω πρακτικά εξαήμερο δουλεύουν οι οδηγοί), θα είναι λογικό να πάει να ψάξει άλλη δουλειά. Αυτό είναι γενικό φαινόμενο όμως, επειδή έχω πάρε-δώσε με τεχνικούς στην δουλειά κι εκεί τα ίδια συμβαίνουν και δεν βρίσκουν προσωπικό, ακριβώς επειδή οι αμοιβές είναι χαμηλές και πλέον δεν καλύπτουν το κόστος ζωής. Αν πάει κάποιος πχ σε μια αποθήκη μπορεί να βγάζει παραπλήσια λεφτά με αυτά που έγραψα παραπάνω, κι αν ξέρει να χειρίζεται και κλαρκ μπορεί να βγάζει ακόμα παραπάνω. Επίσης από γνωστούς μου ξέρω ότι το ντελίβερυ έχει καλά λεφτά. Επομένως γιατί κάποιος να ξυπνήσει στις 4 τα ξημερώματα για να πάει να βγάλει λεωφορείο, να πήξει στην κίνηση της Αθήνας και να ακούει γκρίνια γιατί δεν ήρθε το λεωφορείο στην ώρα του; Λογικό είναι να ψάξει να κάνει κάτι άλλο.
Από τους 190 οδηγούς ήδη ένα μεγάλο μέρος έμαθαν τα χρήματα και αρνούνται να αρχίσουν
Ακούγεται για κίνηση 214 και 220/221/235 προς Βοτανικό μέσα σε όλα
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62