Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(18-01-2015, 08:47 PM)Giannis B10M Έγραψε: [ -> ]στα citaro αλλο ειναι το κουμπι επιγωνατισεις και αλλο ειναι το κουμπι φρενου και επισεις εχει διακοπτη απελευθερωσεις πορτων και οταν το ενεργοποιησεις δεν δουλευει το κουμπι για να μενει φρεναριστο......οποιος θελει παραδιδω μαθηματα απο κοντα να σας φυγουν οι αποριες.......

αν με αφήσεις να το οδηγήσω έρχομαι εγώCool

μιας και ανέφερες τα citaro, έχω προσέξει αρκετές φορές να πατάνε οι οδηγοί εν κινήσει εναν διακόπτη (κόκκινο αν δεν κάνω λάθος) που βρίσκεται στα δεξιά, πάνω απο τα κουμπιά των θυρών. τι είναι αυτό;
με αυτο το κουμπι διορθωνουμε την αναρτηση,καμια φορα θα δεις καποιο citaro να μην ειναι ισιο,να ειναι χαμηλο απο μπροστα η πισω η να ειναι πολυ ψηλο,τοτε παταμε αυτο το κουμπι να ερθει στα ισια του
(14-01-2015, 07:26 PM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]Το 756 εμφανιστηκε στο 12...Δεν προλαβα να το δω αν ηταν χτυπημενο καπου, γεγονος που θα δικαιολογουσε καποιο τρακαρισμα που ειχε...Θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες...
Να σου συμπληρωσω οτι πλεον εξαφανιστηκαν και τα 607,608,612,617(λειπει 1,5 χρονο),620,622,625
Στο 32 εχουν βαλει τις τελευταιες 2 βδομαδες να δουλεουν σταθερα το 730,731,732,733....Και 3 μερες μας δινουν και το 735...Σταθεροι οδηγοι δεν τα εχουν,αλλα γενικως γινετε ενα μπερδεμα με ολους τους οδηγους...σχεδον κανενας δεν εχει το δικο του οχημα πλεον...Για παραδειγμα ο οδηγος του 615 να βρεθει στο 614 και ο οδηγος του 614 να εχει το 730...

Μια ερωτηση που ηθελα να την κανω απο καιρο αλλα ξεχνουσα :p
Τα scania που βγαινουν εφεδρικα σε καποιες γραμμες γινετε να τα εχουν σταθεροι οδηγοι;;;Για παραδειγμα στο 28 βγαινουν σταθερα τα 570,574,576...
Ρωταω γιατι θυμαμαι οτι το 572 που εβγαινε στο 17 το ειχε παντα συγκεκριμενος οδηγος...Μαλιστα ειχα αναρωτηθει αν ποτε ο συγκεκριμενος ειχε οδηγησει κανα volvo.. Big Grin
Πλεον το 572 βγαινει στο 15...

στο 32 μπαινουν και τα 728 729.... και στο 52 το 610 612 613 642 644 σχεδον καθημερινα... επισκευαστηκαν τα 756 654 653 656... χαθηκανε τα 663 477 714. το 738 πως βρεθηκε στο φοινικα? το 622 ηταν στο 31 χθες 17/1 623 624 εχω καιρο να δω.. 826 του 34 και 827 επισης εκτος δρομων... μπαχαλο επικρατει λογω βλαβων... 14 και 31 βγαινουν με οχηματα απο φοινικα καθημερινα..
Στο 32 γιατί όμως πολλά 700αρια βάζουν ενώ αντίθετα στο 19 πολλούς αλέκους; Το 654 το είδα καλύτερα πηγαίνει απ΄ότι πριν
(19-01-2015, 09:55 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Στο 32 γιατί όμως πολλά 700αρια βάζουν ενώ αντίθετα στο 19 πολλούς αλέκους; Το 654 το είδα καλύτερα πηγαίνει απ΄ότι πριν

το 19 πηγαινει σε πολυ χειροτερη περιοχη απο οτι το 32... ειδικα τωρα με τα πολλα μηχανικα προβληματα του στολου καλυτερα να πανε εκει οι αλεκοι! αν και η γραμμη με τους πιο πολλους αλεκους ειναι το 52 τελευταια. σημερα ειχε τα 609 611 612 613 και τα 723-727, 728 729 730 732 731 734 στο 32 733 στο 27το πρωι. τωρα δεν ειδα αν ειναι ακομα στις γραμμες αυτες τα ιδια οχηματα αχ αυτο το 654... ειδικα οταν πηγαινα οαεδ πριν κατι χρονια ποσες φορες με ειχε προδωσει και περιμενα το επομενο.... 6 απουσιες εξ αιτιας του.
(19-01-2015, 10:42 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: [ -> ]το 19 πηγαινει σε πολυ χειροτερη περιοχη απο οτι το 32... ειδικα τωρα με τα πολλα μηχανικα προβληματα του στολου καλυτερα να πανε εκει οι αλεκοι! αν και η γραμμη με τους πιο πολλους αλεκους ειναι το 52 τελευταια. σημερα ειχε τα 609 611 612 613 και τα 723-727, 728 729 730 732 731 734 στο 32 733 στο 27το πρωι. τωρα δεν ειδα αν ειναι ακομα στις γραμμες αυτες τα ιδια οχηματα αχ αυτο το 654... ειδικα οταν πηγαινα οαεδ πριν κατι χρονια ποσες φορες με ειχε προδωσει και περιμενα το επομενο.... 6 απουσιες εξ αιτιας του.

Σαφώς και χειρότερη περιοχή διασχίζει από το 32. Όχι όμως ότι το 32 διασχίζει χάλια περιοχή. Ξεχνούσε να σε πάρει το 654 τι να κάνει και αυτόTongue

Τα b7LA στο 52 πηγαίνουν λόγω το ότι είναι χαμηλού δαπέδου και ότι μπορεί κάποιος φοιτητής να είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, έτσι ώστε με αυτά που έχει να έχει πρόσβαση εύκολα μέσα στο όχημα. Με τους αλέκους δύσκολα, ΑΜΕΑ να έχει πρόσβαση μέσα στο όχημα διότι είναι χρονοβόρα η διαδικασία. Θα ήθελα να δω πως γίνεται στους αλέκους η διαδικασία με την πόρτα ΑΜΕΑ
(18-01-2015, 08:37 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Δεν έχει; ποιος το συναρμολογεί όλα αυτά τα υλικά; Ταμπλό κτλ.; Αν θυμάμαι καλά, θέλω να με βοηθήσεις σε αυτό, είχε ειπωθεί ότι, στα b7l/LA και για τα b9L/LA αλλά πιο πολύ για τα πρώτα δεν λειτουργεί. Εξάλλου τις πιο πολλές φορές που έχω δει όλο χειρόφρενο βάζουν.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!! Τα συστήματα κίνησης του λεωφορείου (αλλά και το ταμπλό) έρχονται έτοιμα από την Volvo.

Σε κανένα Volvo δεν λειτουργεί το φρένο στάσης γιατί απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Οπότε αν θέλει να αφήσει το φρένο ο οδηγός (πολύ λογικό) η μόνη του δυνατότητα είναι το χειρόφρενο.

(19-01-2015, 09:55 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Στο 32 γιατί όμως πολλά 700αρια βάζουν ενώ αντίθετα στο 19 πολλούς αλέκους;

Πάνω που ηρέμησε ο Γιώργος θέλεις να τον ξανατσιτώσεις;

(19-01-2015, 11:31 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Τα b7LA στο 52 πηγαίνουν λόγω το ότι είναι χαμηλού δαπέδου και ότι μπορεί κάποιος φοιτητής να είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, έτσι ώστε με αυτά που έχει να έχει πρόσβαση εύκολα μέσα στο όχημα. Με τους αλέκους δύσκολα, ΑΜΕΑ να έχει πρόσβαση μέσα στο όχημα διότι είναι χρονοβόρα η διαδικασία. Θα ήθελα να δω πως γίνεται στους αλέκους η διαδικασία με την πόρτα ΑΜΕΑ

Μια μετάφραση είναι εύκολη;
(19-01-2015, 11:31 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Σαφώς και χειρότερη περιοχή διασχίζει από το 32. Όχι όμως ότι το 32 διασχίζει χάλια περιοχή. Ξεχνούσε να σε πάρει το 654 τι να κάνει και αυτόTongue

Τα b7LA στο 52 πηγαίνουν λόγω το ότι είναι χαμηλού δαπέδου και ότι μπορεί κάποιος φοιτητής να είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, έτσι ώστε με αυτά που έχει να έχει πρόσβαση εύκολα μέσα στο όχημα. Με τους αλέκους δύσκολα, ΑΜΕΑ να έχει πρόσβαση μέσα στο όχημα διότι είναι χρονοβόρα η διαδικασία. Θα ήθελα να δω πως γίνεται στους αλέκους η διαδικασία με την πόρτα ΑΜΕΑ

δεν ξεχνουσε εμενε στο δρομο!

(19-01-2015, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!! Τα συστήματα κίνησης του λεωφορείου (αλλά και το ταμπλό) έρχονται έτοιμα από την Volvo.

Σε κανένα Volvo δεν λειτουργεί το φρένο στάσης γιατί απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Οπότε αν θέλει να αφήσει το φρένο ο οδηγός (πολύ λογικό) η μόνη του δυνατότητα είναι το χειρόφρενο.


Πάνω που ηρέμησε ο Γιώργος θέλεις να τον ξανατσιτώσεις;


Μια μετάφραση είναι εύκολη;

ενα κουμπι κοκκινο με το συμβολο (Η) ακριβως διπλα απο τα κουμπια που ανοιγοκλεινουν τις πορτες δεν ειναι το φρενο στασης για τα βολβο? αν δεν ειναι τι κανει εκεινο το κουμπι!!! ????
(19-01-2015, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!! Τα συστήματα κίνησης του λεωφορείου (αλλά και το ταμπλό) έρχονται έτοιμα από την Volvo.
Το συμμάζεμα;

(19-01-2015, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Σε κανένα Volvo δεν λειτουργεί το φρένο στάσης γιατί απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Οπότε αν θέλει να αφήσει το φρένο ο οδηγός (πολύ λογικό) η μόνη του δυνατότητα είναι το χειρόφρενο.

Και ο λόγος;


(19-01-2015, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Πάνω που ηρέμησε ο Γιώργος θέλεις να τον ξανατσιτώσεις;
Εννοείτε πως όχι. Την άποψη μου, για το 32 την ξέρεις και τα έχω πει τι πρέπει να έχει πως και τι. Απλά με κίνησε περιέργεια αλλά με χαρά.

(19-01-2015, 11:33 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Μια μετάφραση είναι εύκολη;

Θέλω να δω την διαδικασία πως σε έναν αλέκο επιβιβάζεται άτομο με ειδικές ανάγκες.
(19-01-2015, 11:54 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Θέλω να δω την διαδικασία πως σε έναν αλέκο επιβιβάζεται άτομο με ειδικές ανάγκες.


πάρε ενα αναπηρικό καρότσι και σταμάτα τον πρώτο που θα βρεις μπροστά σου