Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009]
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5
cmaniac σε ολα ειχαν παιδικο καθισματακι κ εκατσες?χαχαχα!ειχε κ μακης ενα την παρασκευη στο αμαξι!
Απο τις χειροτερες εντυπωσεις εχω απο Scania Hispano Divo I , Volvo Irizar Century. Εβγαινα με πιασμενη μεση, αντιθετως οι Γερμανοι το εχουν οπως S 415 GT-HD-S 315 H-S 315 GT-HD-Tourliner-Euroliner-Travego I-Tourismo-O404 kai O303*

Το αγαπημενο κομματι ειναι οταν βαρκιζουν! xD
κατσε να μπει ο Αρβανιτης κ θα τα ακουσουμε!
Μπηκε ο Αρβανιτης... Αλλα προλαβανε να τα ακουσουν αλλοι που με βγαλανε με τον αερα με 303 στο δρομο...

Θωμα, που το βρηκες το S315H? Το Divo δεν μου αρεσει ουτε να ταξιδευω ουτε να το ακουω (ειτε ειναι Κ124, ειτε Κ480 δεν εχει καμια σχεση με το Κ113). Στην κυλιση ειναι Scania αλλα ειναι σκατοκαροτσα. Σαν δεσιμο απο ισπανικα τα Beulas, Noge, Obradors ειναι ανωτερα απο τα γνωστα εμπορικα.

Παμε τωρα στους Γερμανους (ποιους Γερμανους δηλαδη, Τουρκοι ειναι):

Κατα σειρα οπως τα αναφερεις, το S415GT-HD εχει σοβαρο θεμα συναρμογης (οροφη κλπ) και ευθυγραμμισης, ολα περασαν απο την αντιπροσωπεια για επισκευες. Το S315HD (αυτο φανταζομαι εννοεις) ειναι αισθητα παλιοτερο απο τα υπολοιπα που αναφερθηκαν οποτε και δεν κρινεται (δεν συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια). Το S315GT-HD ειναι ακομα και σημερα ενα επαγγελματικο εργαλειο για μεσες διαδρομες και εχει κανει πολλους ιδιοκτητες να πινουν νερο στο ονομα του. Ισως το μονο ελαττωμα να ειναι η ξεπερασμενη αισθητικη του (στο οποιο παντως προσωπικα δεν συμφωνω) Το Ν2216 το θεωρω αξιο αντικαταστατη του αν και δεν ειναι το ιδιο ανετο με το προαναφερομενο. Για το Euroliner με καλυψε ο cmaniac με τον οποιο συμφωνω μεσες ακρες σε οσα εγραψε. Το Travego I ειναι υπερβολικο για ΚΤΕΛ για τους λογους που εχω αναφερει επανηλειμμενα αλλα αν κριθει ως upper class τουριστικο ειναι στον μεσο ορο (το ΙΙ ειναι μακραν καλυτερο, δεν ειναι μονο αισθητικες οι βελτιωσεις αλλα και οπου υστερουσε το προηγουμενο). Το Tourismo ειναι ενα Temsa υπερτιμημενο λογω σηματος, στιβαρο, δεμενο, αξιοπιστο, αλλα τιποτα το εξαιρετικο, σχεδον στο μεσο ορο της κατηγοριας. Για το 404 ισχυει οτι στο S315HD, ενω με το 303 ασχολουνται μονο οι κολλημενοι.

Εντυπωση μου κανει η απουσια καποιων αλλων οχηματων παντως...

Προσθετω μερικα (ασχετα με το ετος κατασκευης) τα οποια απο απλα "μου αρεσαν" μεχρι "με εξεπληξαν".

Εχουμε και λεμε λοιπον, Setra S328DT, Noge Titanium (παρα την τραγικη εμφανιση του), Temsa Safari (το Hyundai των λεωφορειων) για αυτα που προσφερει αναλογικα με αυτα που στοιχιζει, VanHool Astromega (δεν περιγραφεται αυτο, πρεπει να το ζησεις), καιιιιιιι....

Scania/Higer Touring! Απιστευτη συναρμογη και ποιοτητα υλικων, driveline για σεμιναριο, ενα θεματακι μονο ειναι ο μπροστινος αξονας (χουι ολων των Scania) με σαφεις βελτιωσεις βεβαια σε συγκριση με το παρελθον, ενδεικτικα μονο στο τιμονι καταλαβαινεις κατι...
Ολα αυτα παντως οταν αγοραζεις ενα αμαξι καινουργιο το οποιο κοιταει στα ματια το Travego με κατι παραπανω απο 190 χιλιαρικα μαλλον δεν σε πολυενδιαφερουν...
Απο κεκτημενη ταχυτητα εφαγα το D Tongue S 315 HD ηθελα να γραψωBlush
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ!σε travego, δε χωραει ο αγγελιδης! :-)
Σε τι κλιμακα ηταν αυτο που δεν χωρουσε?
1 προς 1..νομιζω!
Να πω και γω τις εντυπώσεις μου από ταξίδι χθεσινό με neoplan tourliner του 2006 από πειραιά προς Ναύπλιο και γυρισμό. Από εσωτερικό δεν έλεγε πάρα πολλά, γενικά σαν καθίσματα δεν ήταν και ότι πιο άνετο υπήρχε. Το ταμπλό του οδηγού περιείχε και gps, αλλά λίγα πράγματα και κει, πιο πολύ κλασσικό ταμπλό ήταν. Αυτόματο ήταν, τουρμπάτο και ίσως και λίγο γαργαλημένο (το πήγαινε λίγο γ...ντας), αλλά ο οδηγός ήταν για τα μπάζα. Κινδυνέψαμε με ευθύνη του 2 φορές να τρακάρουμε (είπαμε το έτρεχε), τα φρένα τα πάταγε πολύ απότομα και όταν το είπαμε τα ακούσαμε κιόλας (δεν θα μου πείτε εσείς την δουλειά μου είπε χαρακτηριστικά). Γενικά αθόρυβος κινητήρας πάντως, δεν κατάλαβα καθόλου ήχο, ένα απ' τα καλά του. Για την ιστορία, ήταν το ΥΝΖ 5987, του 2006 (κι ας επέμενε χαρακτηριστικά ο οδηγός ότι ήταν του 2008, αν και τελικά επιβεβαιώθηκα, αφού πήρε τηλ. και το επιβεβαίωσε και ο ίδιος και εκεί φαίνεται η ασχετοσύνη μερικών). Θα το έβαζα στα μέτρια οχήματα σαν άνεση, αλλά σαν γκάζι μετράει αρκετά, πάει αρκετά καλά.
Berkhof Axial

Για να ειμαι ειλικρινης ειχα παρει μια ιδεα για το ποιον του Axial απο γνωμες αλλων που το ειχαν ταξιδεψει πριν απο μενα. Ετσι λοιπον οταν το ειδα στη ρεμιζα του ΚΤΕΛ Καβαλας ειπα απο μεσα μου "τωρα θα δουμε τι ψαρια πιανει".

Η «αξιολογηση» εντος και εκτος εισαγωγικων εγινε στο #135 του ΚΤΕΛ Καβαλας. Ο οδηγος του με σπιρτοζικη οδηγηση (καταφερε να μειωσει το χρονο του ταξιδιου αρκετα - πανω απο 15 λεπτα αν και ευνοησαν οι συνθηκες κινησης επιβατων και δρομου) και το λεωφορειο ειχε διαθεση παντα, απο τις 850 μεχρι τις 2350 στροφες (που λεει ο λογος), κατι που με παραξενεψε και με εκανε να πιστευω για υψηλοτερη ιπποδυναμη απο την ονομαστικη εργοστασιακη του DAF. Κιβωτιο μαλλον χειροκινητο, συγχωρηστε με δεν το ελεγξα ιδιοις ομμασι, αλλα η εκκινηση του δεν παρεπεμπε σε AS-Tronic (κλωτσαει το ατιμο).

Ο κινητηρας στο ακουσμα πολυ καλος και με τραβηγμα απο παντου, γεμιζε μια μια τις ταχυτητες τοσο καλα που ευχαριστιοσουν ολοκληρο το φασμα λειτουργιας του μεχρι να περασει η επομενη ταχυτητα. Ειχα καιρο να ευχαριστηθω τοσο εναν κινητηρα που λειτουργει τοσο καλα σε συνεργασια με το σασμαν το οποιο εχει καπως αραιη κλιμακωση (παντα στην περιπτωση που μιλαμε για χειροκινητο) που με τη λειτουργια του εδινε στον κινητηρα χωρο να απλωθει (συγχωρειστε με δεν μπορω να το γραψω διαφορετικα).

Το αυτοκινητο "ταξιδιαρικο", αλλα και λιγο θορυβωδες στις πισω θεσεις.

Οταν λειτουργουσε ο κλιματισμος ερχοταν ενας μπασος θορυβος απο το χωρο του κινητηρα (ισως μεγαλος κομπρεσορας για τον κλιματισμο ή φαγωμενο καποιο ρουλεμαν) ο οποιος αλλαζε λιγο τα πραγματα στην καμπινα των επιβατων.

Μιας και επιασα τον κλιματισμο, δυστυχως εδω εχουμε καποια προβληματα, σε καποιες θεσεις η ρυθμιση της εντασης της ροης του αερα ειχε χαλασει και σε συνδυασμο με την ισχυρη ρυθμιση που ειχε θεσει ο οδηγος, καποιοι επιβατες εγιναν κυριολεκτικα παγακια (ευτυχως ημουν απο τους τυχερους και δουλευε αψογα το συστημα).

Οι θεσεις των επιβατων κατασκευασμενες απο την Vogel-sitze, ειναι γνωστες για το ορθοπεδικο σχημα τους αλλα και την σκληροτητα τους, ισως στο εξωτερικο συνηθισμενο φαινομενο, αλλα για τα δεδομενα της Ελλαδας και σε σχεση με τις κατα πολυ μαλακοτερες KIEL ενος Euroliner ειναι σαφως υποδεεστερες. Στην αρχη με προβληματισε καπως η θεση μου, αλλα τελικα βρηκα την καταλληλη κλιση που ταιριαζε στο σωματοτυπο μου (και η ανακλιση ηταν καπως ιδιοτροπη - χωρις να φταιει σε κατι η συγκεκριμενη θεση που καθομουν, απο κατασκευης ειναι ετσι) και δεν δημουργησε περαιτερω προβληματα στο μικρο ταξιδι που εκανα. Ισως για μεγαλυτερες αποστασεις να εμφανιστουν προβληματα ομως σ αυτον τον τομεα.

Επομενο η γενικη εικονα του λεωφορειου στο δρομο προς τον επιβατη.
Οπως ειπα ο κινητηρας ηταν τουλαχιστον πολυ καλος σε ολο το φασμα (και επαναλαμβανω, με κανει να πιστευω οτι ηταν αρκετα βελτιωμενος), αλλα δεν αξιολογησα το κατα πως ονομαζεται "σκαφος". Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειδα και εκει το γνωστο κλασσικο γνωρισμα που το εχουν μαλλον οι κινητηρες της DAF, ή μοιραια οι καροτσες που χρησιμοποιουν κινητηρες της DAF. Εκνευριστικο τρεμουλο στο ρελαντι, χωρις ομως να φερνει σε καμμια περιπτωση τις καταστασεις "Bova Futura" του 2004 και πριν (του 2009 ειναι αρκετα βελτιωμενο το αμαξι σε ολους τους τομεις) που εκει μιλαμε οτι παιζει ρυθμικα ολοκληρο το αμαξι..

Κατι ακομα που μου εκανε σχετικα αρνητικη εντυπωση ειναι οτι στις μεγαλες ταχυτητες και στις μικροδιορθωσεις του τιμονιου μπορουσα να διακρινω ενα βαρκισμα (κινηση αριστερα-δεξια), το οποιο διορθωνοταν καπως βιαια απο την αναρτηση του αυτοκινητου, με αποτελεσμα να κουνιεται ο επιβατης. Δεν θελω να εισελθω περισσοτερο στο ζητημα, οσοι γνωριζουν και μπορουν να συνδυασουν τα στοιχεια ισως βρουν ευκολα γιατι συνεβαινε αυτο. Να αναφερω παντως οτι στις στροφες ειχε πολυ καλη συμπεριφορα, τοσο που... κοιμηθηκα :p

Γενικη εικονα
Προκειται για ενα πολυ καλο αμαξι του 2003-2004, ανετο, με τα μειονεκτηματα του φυσικα, κυριως στη λειτουργια του κλιματισμου - πιθανοτητα σφαλματος του οδηγου σ' αυτο τον τομεα ειναι υπαρκτη, πολυ ικανο στο δρομο στα σιγουρα οπως φανηκε, με ευχαριστη εσωτερικη επενδυση, αλλα ο εσωτερικος σχεδιασμος του σου εδινε μια οψη "παλιου" και σιγουρα δεν αναδεικνυε αρκετα το ποσο καλο ειναι πραγματικα το αμαξι.

Αποψεις τριτων αναφερουν πως η εξελιξη του αυτοκινητου ηταν καλυτερη απ τα αναμενομενα και τα Berhhof Axial 70 που εισηχθησαν το 2009 ειναι πολυ καλυτερα του προκατοχου τους (που εμφανισιακα εξωτερικα ειναι σχεδον ιδιος).

Cmaniac

ΥΓ Δεν ανεφερα τις λακκουβες, που εκει ειχε πολυ καλη συμπεριφορα!
Σελίδες: 1 2 3 4 5