Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΟΣΕΘ: Νέες γραμμές / τροποποιήσεις / καταργήσεις γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Η σταση αχεπα εγνατια ειναι πιο σημαντικη κ εχει εξυπηρετηση απο πολλα αστικα απο την σταση στο αχεπα στην αγιου δημητριου.εγω διαφωνω με τον κυκλο που κανει για να φτασει να ανεβει ελενης ζωγραφου.
Εχει ζητηθει απο την ανω πολη επανειλημμένα να περναει το 24 απο ολυμπιαδος.
Το 24 πρεπει να μπει αγιο παυλο απο λεωφορο οχι,ηπειρου,αγνωστου στρατιωτου αθ διακου δεξια κολωκοτρωνη ευθεια ηπειρου λεωφ οχι
Πουθενά σε καμία Ευρωπαϊκή πόλη δεν υπάρχει γραμμή αεροδρομίου που να τερματίζει και να κάνει μετεπιβιβαση μόλις σε 3-4χλμ σε εμπορικό κέντρο. (79).Επαναφορα του Χ78 Μεταβ ΚΤΕΛ 26ης Οκτ Κουντουριώτη Μητροπόλεως παραλία... , Επισ, Τσιμισκή Πολυτεχνείου 26ης Οκτ ΚΤΕΛ. Νέα γρ Χ79 Ν.Σιδ.Στ-Αεροδρομιο(Μετ Εγνατία Καραμανλή-Θεσσ/Μουδανιών Επισ αντίστροφα). Έτσι θα εξυπερετουνται οι επιβάτες στην Καραμανλη(άξονας Χαρίλαου-Κάτω Τουμπα-Μαρτιου/Μποτσαρη/Π. Συνδικα) κοντά στη Καραμανλή!Το σημερινό 79 συνεχίζει να κόβει βόλτες μόνο του και αδειο(πληρότητα κάτω του 10%)ενω οι περισσότεροι ούτε καν γνωρίζουν μετα από τόσα χρόνια ότι υπάρχει αυτή η γραμμή.
(28-11-2018, 10:55 AM)mirko Έγραψε: [ -> ]Πουθενά σε καμία Ευρωπαϊκή πόλη δεν υπάρχει γραμμή αεροδρομίου που να τερματίζει και να κάνει μετεπιβιβαση μόλις σε 3-4χλμ σε εμπορικό κέντρο. (79).Επαναφορα του Χ78 Μεταβ ΚΤΕΛ 26ης Οκτ Κουντουριώτη Μητροπόλεως παραλία... , Επισ, Τσιμισκή Πολυτεχνείου 26ης Οκτ ΚΤΕΛ. Νέα γρ Χ79 Ν.Σιδ.Στ-Αεροδρομιο(Μετ Εγνατία Καραμανλή-Θεσσ/Μουδανιών Επισ αντίστροφα). Έτσι θα εξυπερετουνται οι επιβάτες στην Καραμανλη(άξονας Χαρίλαου-Κάτω Τουμπα-Μαρτιου/Μποτσαρη/Π. Συνδικα) κοντά στη Καραμανλή!Το σημερινό 79 συνεχίζει να κόβει βόλτες μόνο του και αδειο(πληρότητα κάτω του 10%)ενω οι περισσότεροι ούτε καν γνωρίζουν μετα από τόσα χρόνια ότι υπάρχει αυτή η γραμμή.

Όλη η φασαρία είναι για να μην το παίρνουν και να πάνε γρήγορα στο ΙΚΕΑ. Στην ουσία είτε σαν 78 είτε σαν Χ1 ο ΝΣΣ ούτε εξυπηρετείτε και πρέπει να βγεις έξω από τον ΝΣΣ να το βρεις. Δεν υπάρχει διευκόλυνση

Για να γίνει αυτό χρειάζεται περισσότερα οχήματα με το 79 αλλά δεν είναι κακό
Θα γίνουν συγχωνεύσεις στις δυτικές συνοικίες όπως οι ΓΡ 2-3-8 πχ το 25-64 = 25 ΦΙΛΥΡΟ-ΝΕΑΠΟΛΗ-ΠΕΤΑΛΟ , 29-35 γραμμές κορμού = 35Κ ΠΟΛΙΧΝΗ-ΜΕΤΕΩΡΑ-ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ , 51-54 = 51Κ ΣΙΝΔΟΣ-ΙΩΝΙΑ-Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ
Σύμφωνα με απόφαση του Τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού
της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακού έργου του ΟΣΕΘ, η οποία αναρτήθηκε εχθές στη Διαύγεια, καταργείται η στάση Ορυζόμυλοι (προς ΚΤΕΛ / προς δυτικά) με κωδικό 13008 - στάση 15 (14) γραμμών: (Ν1), 01Ν, 2Κ, 9, 9Α, 9Β, 9Ε, 12, 19, 19Α, 51, 52, 52Α, 54, 54Α
Για περισσότερες πληροφορίες και πλήρη αιτιολόγηση δείτε εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/69%CE%9B%CE%...nline=true
Μετά τη χθεσινή ανάρτηση στη Διαύγεια της απόφασης του Υπουργού Σπίρτζη περί της παραχώρησης του συγκοινωνιακού έργο των γραμμών 85, 86, 89, 90, 91 και 92 στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (το οποίο βέβαια θα γίνει μετά από συμφωνία του ΟΣΕΘ με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τους όρους, τις προϋποθέσεις κλπ) ενημερώθηκα σήμερα από φίλους, χρήστες των γραμμών 89, ότι μέσα στα λεωφορεία υπάρχει εργαζόμενος του ΟΣΕΘ (ίσως ή του ΟΑΣΘ) ο οποίος διενεργεί κάτι σαν έρευνα, δηλαδή τις ώρες άφιξης του λεωφορείου σε στάσεις, σε ποιες στάσεις ανεβαίνει και σε ποιες κατεβαίνει κόσμος κλπ.
Ενδιαφέρον θα έχει η εξέλιξη της απόφασης αυτής, περί παραχώρησης του συγκοινωνιακού έργου
Γνωριζουμε την δυναμη του στολου που εξυπηρετεί τις παραπανω γραμμες με τις διακλαδώσεις αυτων;
Περισσοτερο εξοικονόμηση οικονομικη θα εχει παρα στολου νομιζω.
Σίγουρα βεβαια ακομα κ μικρός αριθμος να αποδεσμευτεί κλείνει τρυπες σε αλλα δρομολόγια.
(18-01-2019, 04:02 PM)dim_thess Έγραψε: [ -> ]Γνωριζουμε την δυναμη του στολου που εξυπηρετεί τις παραπανω γραμμες με τις διακλαδώσεις αυτων;
Περισσοτερο εξοικονόμηση οικονομικη θα εχει παρα στολου νομιζω.
Σίγουρα βεβαια ακομα κ μικρός αριθμος να αποδεσμευτεί κλείνει τρυπες σε αλλα δρομολόγια.

85
Καθημερινές: 4 λεωφορεία και 2 από το 91
Σάββατα - Κυριακές: 3 λεωφορεία και 2 από το 91
86
Καθημερινές: 4 λεωφορεία
Σάββατα - Κυριακές: 3 λεωφορεία
89
Καθημερινές: 11 λεωφορεία
Σάββατα: 9 λεωφορεία (αλλά τα ίδια λεωφορεία κάνουν και δρομολόγια του 81)
Κυριακές: 8 λεωφορεία (αλλά τα ίδια λεωφορεία κάνουν και δρομολόγια του 81)
90
Καθημερινές: 2 λεωφορεία
Σάββατα - Κυριακές: 1 λεωφορείο και 1 του 92
91
Καθημερινές: 4 λεωφορεία (και 5 του 83)

Σάββατα - Κυριακές: 4 λεωφορεία (και 5 του 83)
92
Καθημερινές - Σάββατα - Κυριακές: 1 λεωφορείο
Το 83 έχει κάποιες περίεργες ανταποκρίσεις. Το 83Α και 83Χ .Θα κοπούν και αυτά ;

Τα Λαγυνά εξυπηρετούνται από 83Β,83Ν και κάποια του 86. Θα αυξήσουν τα δρομολόγια στο 83Β;

Το 83Ν πρέπει να κάνει και 91Ν. Αλλά είναι πολύ τοπική γραμμή η δεύτερη

Το 89 όλο θα κοπεί ή μόνο τα δρομολόγια για Ακροπόταμο;
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι υπόλοιπες γραμμές, δηλαδή, πχ η 83 θα παραμείνει η ίδια, ωστόσο ίσως γίνουν κάποιες αναπροσαρμογές. Όσον αφορά το 89 εννοούνται όλα τα 89, προς Ακροπόταμο και προς Ξηροχώρι (Α, Β, Ε, Κ, Ν). Λογικά και εδώ με την απόσχιση από την γραμμή 81 θα υπάρξουν διαφορές
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38