(29-03-2012, 05:48 PM)karagiannis7 Έγραψε: [ -> ]Σύναψη:Αν πάντως ρωτουσατε ποιο ειναι το χειροτερο θα ψηφιζα και με τα δυο μου χερια...Π Α Τ Ρ Α
Είμαι από την Πάτρα... Έχει ο πατέρας μου 75% από αστικό λεωφορείο. θα συμφωνήσω μαζί σου και με τα πόδια. Τα περισσότερα λεωφορεία είναι άθλια. Που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν... απαρχαιωμένα μυαλά που δεν έχουν κάτι καινούργιο. Δεν έχουν μπει ούτε σε ένα ΕΣΠΑ για μια επιδότηση. Και από ότι φαίνεται και ούτε θα μπουν.. και λένε ότι θα πάρουν και παράταση 4 χρόνια και χαίρονται όλοι τους.. Δεν θα αντέξει κανένα. Και πολλά ακόμη πράγματα αδιανόητα και τρελά.
Κ.Καραγιάννη τώρα που ανέλαβες χρέη σταθμάρχη-οδηγού
κ μιας κ είσαι ιδιοκτήτης-μεγαλομέτοχος περιμένουμε τις φρέσκιες
σου ιδέες μιας κ απ' ότι καταλαβαίνω είσαι νέο παιδί.
Στο δρόμο μαζί με τους άλλους μεγαλομετόχους να βοηθάτε
τα λεωφορεία όταν "κολλάνε" στην κίνηση ή όταν έχει πορείες.
Τα GPS (όπως λένε μεταξύ τους οι οδηγοί) τα έχετε για να
μην τρέχουν πάνω από 40 χλμ/ώρα ή για να κατευθύνετε το
στόλο όταν υπάρχει πρόβλημα;
Τώρα για το θέμα του ΕΣΠΑ:
πως περιμένει το Αστικό της Πάτρας να πάρει έγκριση όταν καν
δεν καταρτίζει πλάνο κ μελέτες; Να επιδοτηθεί αλλά θέλει
κ λίγο "τρέξιμο", νομίζω;
(29-03-2012, 05:48 PM)karagiannis7 Έγραψε: [ -> ]Είμαι από την Πάτρα... Έχει ο πατέρας μου 75% από αστικό λεωφορείο. θα συμφωνήσω μαζί σου και με τα πόδια. Τα περισσότερα λεωφορεία είναι άθλια. Που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν... απαρχαιωμένα μυαλά που δεν έχουν κάτι καινούργιο. Δεν έχουν μπει ούτε σε ένα ΕΣΠΑ για μια επιδότηση. Και από ότι φαίνεται και ούτε θα μπουν.. και λένε ότι θα πάρουν και παράταση 4 χρόνια και χαίρονται όλοι τους.. Δεν θα αντέξει κανένα. Και πολλά ακόμη πράγματα αδιανόητα και τρελά.
Συμφωνω για τη Πατρα γιατι σπουδαζα εκει αρκετα χρονια κ ειδα τη κατασταση..Ενα εχω να πω ομως...τα καλυτερα λεωφορεια τα εχει το Αιγιο τελος!
Πιστεύω ότι η καλύτερες συγκοινωνίες είναι αυτές που σέβονται τον επιβάτη. Δηλαδή δεν υπάρχουν καθηστερησης διάρκειας ή συνεχόμενες. Πρέπει τα δρομολόγια να είναι έτσι ώστε να εξυπηρετούν τους πολίτες, να γίνετε συντηριση των στάσεων και ενημέρωση στα δρομολόγια των λεωφορείων στις στάσεις και όταν είναι καθαρά τα λεωφορεία. Ένα μεταφορικό μέσο αν δεν το προοθήσεις στο κοινό και δεν το αναβαθμίσεις σιγά σιγά θα ξεχαστεί. Κι αυτό συνήθως γίνετε με τις δημοτικές ή ενός συγκοινωνίες. Σε στάσεις κεντρικές θα πρέπει να υπάρχουν στέγαστρα, κάδος πιθανώς και σύστημα τηλεματικής. Εγώ βρίσκομαι στην Κοζάνη και μπορώ να πω ότι ναι μεν υπάρχουν αστικά και οχήματα αλλά λείπουν αρκετά. Κλειστές στάσεις, λειτουργία υπάρχουσας τηλεματικής, δρομολόγια στις στάσεις και περισσότερα μέρη πώλησης εισητηρίων.
Νομίζω από τα καλύτερα Αστικά ΚΤΕΛ είναι αυτό της Κομοτηνής. Έχουν παρουσία και στο Facebook και στο Instagram (και πάντα ευγενικοί στην επικοινωνία με τον κόσμο) και ιστοσελίδα με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες γραμμών, στάσεων, εισητηρίων, επίσης έχουν και σύστημα τηλεματικής με «έξυπνες στάσεις» (που είχε εγκατασταθεί κάποτε και σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ αλλά σε πολλά εγκαταλείφθηκε), λογότυπο «Αστικά Κομοτηνής», όμορφα ομοιόμορφα βαμμένα (μπλε άσπρα) λεωφορεία.
Όταν θα γίνουν ΑΕ να το ξανασυζητήσουμε..