Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Liverpool
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
http://www.youtube.com/watch?v=K1Cf8iup4...re=related Αρκετα γηρασμενος στολος λεωφορειων.
Κατά κανόνα στην Αγγλία τα λεωφορεία έχουν παραπάνω χρόνια ζωής απ' ότι στην Ελλάδα λόγω καλλίτερης συντήρησης. Τα τελευταία χρόνια, μετά την ιδιωτικοποίηση και την δημιουργία των μεγάλων Ομίλων (First, Arriva, Stagecoach, Go-Ahead), η συνηθέστερη πρακτική είναι τα καινούρια λεωφορεία να κυκλοφορούν μέχρι 10 χρόνια περίπου στο Λονδίνο και άλλες μεγάλες πόλεις όπως το Manchester, το Birmingham, το Bristol κ.ά., και κατόπιν μεταφέρονται στις εταιρείες των ομίλων σε μικρότερες πόλεις ή πωλούνται σε ανεξάρτητες μικρότερες εταιρείες ως μεταχειρισμένα.
Άλλωστε δεν ξέρουμε πόσο πρόσφατο είναι το video...
Ειναι του 2007, υπαρχουν και βιντεο του 2008 και 2009 μικροτερης διαρκειας που δεν υπαρχει διαφορα με αυτο.
Αν συντηρείται σωστά ένα όχημα, ζει παραπάνω. Τα Lelyand Titan ειδικά είναι σκυλιά. Όπως θυμάμαι κάποια Leyland National Ι που είχε πάρει πριν 3-4 χρόνια η Lothian του Εδιμβούργου, τα είχε ανακαινίσει και τα κυκλοφορούσε κανονικά. Ήταν πάνω από 30 ετών αυτά τα λεωφορεία και όμως έτριβα τα μάτια μου όταν μπήκα μέσα. Και το Εδιμβούργο δεν είναι και κανένα χωριό...
Παντως τα'χει τα χρονια του.
Tο παραπανω βιντεο τραβηχτηκε to 2005 διοτι στα λεωφορεια διαφημιζουν τις ταινιες The Amityville Horror και Sahara οι οποιες βγηκαν το 2005. Τωρα αν το ανεβασε το 2007 αυτο ειναι αλλη ιστορια. Smile
Το 2007 ανεβηκε.
Η αλήθεια είναι ότι, όταν ιδιωτικοποιήθηκαν τα λεωφορεία στο Λονδίνο (μιλάμε για την London Buses, καθώς και πιο πριν η αγορά ήταν ελευθεροποιημένη και υπήρχαν και αρκετές ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν κυρίως στα προάστια, όπως η Capital Citybus, η Thamesway και η Grey Green), μια κίνηση που έκαναν οι διοικήσεις ήταν να φέρουν μεγάλο αριθμό νέων λεωφορείων - κυρίως διόρωφων με χαμηλό δάπεδο. Αυτά που αποσύρθηκαν στο Λονδίνο ήταν μέσης ηλικίας με αρκετή υπηρεσιακή ζωή να τους απομένει, αλλά δεν θα μπορούσαν με αυτά να κερδίσουν την ανάθεση μιας γραμμής έναντι ανταγωνιστριών εταιρειών με πιο σύγχρονο στόλο. Έτσι, μεγάλος αριθμός λεωφορείων 10ετίας τότε, κατέληξε σε επαρχιακές πόλεις. Πολλά Leyland Olympian και Titan εξακολουθούν ακόμα και σήμερα όχι μόνο να είναι σε υπηρεσία αλλά πολλές φορές να "βάζουν τα γυαλλιά" όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή σε πολύ νεότερα λεωφορεία.
Ενημερωμενο σε βρισκω φιλε Πανο και ωραιες οι πληροφοριες που μας δινεις, ωραιος.
Σελίδες: 1 2