18-12-2018, 05:23 PM
06-09-2019, 12:42 PM
Το #19 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, το MAN 469 πρώην #16 Αλεξανδρούπολης, συνεχίζει την καριέρα του στην Πτολεμαΐδα! 0530 CITARO σας ήρθε αντικαταστάτης;
06-09-2019, 12:54 PM
(06-09-2019, 12:42 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Το #19 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, το MAN 469 πρώην #16 Αλεξανδρούπολης, συνεχίζει την καριέρα του στην Πτολεμαΐδα! 0530 CITARO σας ήρθε αντικαταστάτης;Βέβαια ένα manακι ίδιου τύπου Ποιο καινούργιο μοντέλο σε μερικές μέρες θα βγει στον δρόμο για δουλεια και είναι ακριβός ίδιο με το 16 με διφυλη πόρτα μπροστά
10-09-2020, 06:02 PM
Για αντικατάσταση πάει το #2 με Citaro Facelift του 2007. Το Ο405Ν2 όπως προαναφέρθηκε και στο forum θα συνεχίσει ως το #5 του αστικού ΚΤΕΛ Χαλκίδας.
Επίσης για αντικατάσταση πάει και το #24 που είναι ένα από τα τελευταία Ν2 που κατασκευάστηκαν χρονολογίας 2001. Από ότι ξέρω την θέση του θα πάρει ένα από τα 3 λεωφορεία προαστιακού τύπου που έχουν έρθει (δεν γνωρίζω ακριβώς τι είναι αλλά το πιθανότερο είναι ΜΑΝ R12 Lion's Regio ή Mercedes Integro). Τα αλλά 2 θα έρθουν ως επέκταση και θα εκτελούν σχολικά δρομολόγια.
Επίσης για αντικατάσταση πάει και το #24 που είναι ένα από τα τελευταία Ν2 που κατασκευάστηκαν χρονολογίας 2001. Από ότι ξέρω την θέση του θα πάρει ένα από τα 3 λεωφορεία προαστιακού τύπου που έχουν έρθει (δεν γνωρίζω ακριβώς τι είναι αλλά το πιθανότερο είναι ΜΑΝ R12 Lion's Regio ή Mercedes Integro). Τα αλλά 2 θα έρθουν ως επέκταση και θα εκτελούν σχολικά δρομολόγια.
10-09-2020, 08:42 PM
(10-09-2020, 06:02 PM)0530 CITARO Έγραψε: [ -> ]Για αντικατάσταση πάει το #2 με Citaro Facelift του 2007.
Το οποίο, αν βλέπω καλά στις φωτογραφίες σε γνωστό site αγγελιών, είναι το πρώην CJ-647-ES, ή παλιότερα 631-ZF-68, της Distribus, η οποία δραστηριοποιείται στα σύνορα Γαλλίας - Ελβετίας - Γερμανίας. Το νέο #2 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας είναι το παρακάτω:
Η φωτογραφία είναι του Markus Wagner από το www.bus-bild.de.
23-09-2020, 06:03 PM
Τελικά τα νέα λεωφορεία ημιαστικού είναι 5. Πιο συγκεκριμένα είναι 2 MAN R12 Lion's Regio, 2 Temsa Safari RD με κινητήρα ΜΑΝ 360 ps (το ένα δεν έχει έρθει ακόμα) καθώς και ένα Mercedes Integro. Και τα 5 είναι πρώην PostBus.
Παρακάτω link από κάποια ίδια οχήματα:
https://www.flickr.com/photos/dwbphotos/37020536832
https://bahnbus.lima-city.de/4images/details.php?image_id=1080&mode=search
http://busphoto.eu/photo/254402/
Παρακάτω link από κάποια ίδια οχήματα:
https://www.flickr.com/photos/dwbphotos/37020536832
https://bahnbus.lima-city.de/4images/details.php?image_id=1080&mode=search
http://busphoto.eu/photo/254402/
23-09-2020, 06:40 PM
Κι αν δεν απατώμαι ήταν όλα διαθέσιμα προς πώληση το τελευταίο χρονικό διάστημα από την Hellas Bus
Ενώ παρόμοιου τύπου (και ίδιας καταγωγής) Intergo Euro 5 του 2007 απέκτησε και το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής
Ενώ παρόμοιου τύπου (και ίδιας καταγωγής) Intergo Euro 5 του 2007 απέκτησε και το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής
23-09-2020, 11:17 PM
Και το αστικό Πατρών έχει πάρει 2 integro πιθανόν μοντέλα του 2008..
24-09-2020, 07:07 PM
Θα βγούμε offtopic, αλλά γιατί απέκτησαν ημιαστικά οχήματα τα αστικά ΚΤΕΛ; Καταλαβαίνω ότι μάλλον είναι για σχολικά δρομολόγια αλλά δεν επαρκούν τα αστικά λεωφορεία που ήδη έχουν; Έχει αλλάξει η νομοθεσία όσον αφορά τα σχολικά;
24-09-2020, 11:47 PM
Μάλλον το τελευταίο..