Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Λαμίας
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6
Αλλαγή στο #15 με midi ΜΑΝ ΜΙΧ-5922
Το #19 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, το MAN 469 πρώην #16 Αλεξανδρούπολης, συνεχίζει την καριέρα του στην Πτολεμαΐδα! 0530 CITARO σας ήρθε αντικαταστάτης;
(06-09-2019, 12:42 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Το #19 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας, το MAN 469 πρώην #16 Αλεξανδρούπολης, συνεχίζει την καριέρα του στην Πτολεμαΐδα! 0530 CITARO σας ήρθε αντικαταστάτης;
Βέβαια ένα manακι ίδιου τύπου Ποιο καινούργιο μοντέλο σε μερικές μέρες θα βγει στον δρόμο για δουλεια και είναι ακριβός ίδιο με το 16 με διφυλη πόρτα μπροστά
Για αντικατάσταση πάει το #2 με Citaro Facelift του 2007. Το Ο405Ν2 όπως προαναφέρθηκε και στο forum θα συνεχίσει ως το #5 του αστικού ΚΤΕΛ Χαλκίδας.
Επίσης για αντικατάσταση πάει και το #24 που είναι ένα από τα τελευταία Ν2 που κατασκευάστηκαν χρονολογίας 2001. Από ότι ξέρω την θέση του θα πάρει ένα από τα 3 λεωφορεία προαστιακού τύπου που έχουν έρθει (δεν γνωρίζω ακριβώς τι είναι αλλά το πιθανότερο είναι ΜΑΝ R12 Lion's Regio ή Mercedes Integro). Τα αλλά 2 θα έρθουν ως επέκταση και θα εκτελούν σχολικά δρομολόγια.
(10-09-2020, 06:02 PM)0530 CITARO Έγραψε: [ -> ]Για αντικατάσταση πάει το #2 με Citaro Facelift του 2007.

Το οποίο, αν βλέπω καλά στις φωτογραφίες σε γνωστό site αγγελιών, είναι το πρώην CJ-647-ES, ή παλιότερα 631-ZF-68, της Distribus, η οποία δραστηριοποιείται στα σύνορα Γαλλίας - Ελβετίας - Γερμανίας. Το νέο #2 του αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας είναι το παρακάτω:

[Εικόνα: mercedes-citaro-distribus-631-zf-67264.jpg]

Η φωτογραφία είναι του Markus Wagner από το www.bus-bild.de.
Τελικά τα νέα λεωφορεία ημιαστικού είναι 5. Πιο συγκεκριμένα είναι 2 MAN R12 Lion's Regio, 2 Temsa Safari RD με κινητήρα ΜΑΝ 360 ps (το ένα δεν έχει έρθει ακόμα) καθώς και ένα Mercedes Integro. Και τα 5 είναι πρώην PostBus.

Παρακάτω link από κάποια ίδια οχήματα:

https://www.flickr.com/photos/dwbphotos/37020536832
https://bahnbus.lima-city.de/4images/details.php?image_id=1080&mode=search
http://busphoto.eu/photo/254402/
Κι αν δεν απατώμαι ήταν όλα διαθέσιμα προς πώληση το τελευταίο χρονικό διάστημα από την Hellas Bus

Ενώ παρόμοιου τύπου (και ίδιας καταγωγής) Intergo Euro 5 του 2007 απέκτησε και το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής
Και το αστικό Πατρών έχει πάρει 2 integro πιθανόν μοντέλα του 2008..
Θα βγούμε offtopic, αλλά γιατί απέκτησαν ημιαστικά οχήματα τα αστικά ΚΤΕΛ; Καταλαβαίνω ότι μάλλον είναι για σχολικά δρομολόγια αλλά δεν επαρκούν τα αστικά λεωφορεία που ήδη έχουν; Έχει αλλάξει η νομοθεσία όσον αφορά τα σχολικά;
Μάλλον το τελευταίο..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6