ποπο τι μου θυμισες!!!τα χαμε εδω στο γουδη στις 622 και 815 αλλα ημουν μικρος και δεν τα προλαβα πολυ θυμαμαι το 99 μετα τους σεισμους που εφυγαν και μπηκαν τα ικαρια
Αχ ωραιες φωτογραφιες
Μάλλον είναι τραβηγμένη το καλοκαίρι του 1992 (εποχή κατάργησης της ΕΑΣ και ίδρυσης των Σ.ΕΠ.)
παντος τα Magirus ηταν τα πιο ευρηχωρα λεωφορεια τις εποχης.
(02-02-2011, 07:47 PM)kostas260 Έγραψε: [ -> ]Όντως είχε για ένα φεγγάρι magirus, μαζί με atlas και ikarus το 909
35 χρόνια στον Πειραιά, (Αγ. Σοφία), δεν θυμάμαι ποτέ να είδα άλλο λεωφορείο στο 909 εκτός από ikarus, μετά περάσαμε για μικρό χρονικό διάστημα στα καινούργια τότε Mercedes O405N και αμέσως μετά στα Irisbus Agora S.
Τα Magirus μέχρι πότε ήταν στο 051;
(25-12-2011, 10:52 PM)moukons Έγραψε: [ -> ]35 χρόνια στον Πειραιά, (Αγ. Σοφία), δεν θυμάμαι ποτέ να είδα άλλο λεωφορείο στο 909 εκτός από ikarus, μετά περάσαμε για μικρό χρονικό διάστημα στα καινούργια τότε Mercedes O405N και αμέσως μετά στα Irisbus Agora S.
Δουλεψανε και Chavdar και Magirus στο 909 επι ΣΕΠ.
Είχα πάει με το 509 απ΄τον Αγ.Στέφανο στην Κηφισιά με Magirus, το 2001 (όπου εκείνη τη χρονιά αποσύρθηκαν). Όταν πήγαινες στις περιοχές από Κηφισιά έως Αγ.Στέφανο και Διόνυσο και από Κηφισιά έως Πεντέλη έβλεπες Magirus. Πριν τις πυρκαγιές του 1995, όταν πήγαινες βόλτα με τα Magirus εκεί, έβλεπες τις πράσινες περιοχές του Πεντελκού.
Απ' όσο θυμάμαι, τα λεωφορεία αυτά ήταν ο εφιάλτης των γερόντων λόγω ύψους...Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που δεν μπορούσαν να ανέβουν αν δεν τους τραβούσε επάνω κάποιος επιβάτης (νομίζω στην πίσω πόρτα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη)...
Επίσης θυμάμαι ότι ήταν από τα πιο δύσκολα στο να μείνεις όρθιος, με πολύ απότομα ξεκινήματα κι ένα μοτέρ που είχε αρκετή διάρκεια κι ανέβαζε στροφές σχετικά γρήγορα παρά την πιο μακριά κλιμάκωση του σασμάν (σε σχέση με Ίκαρο).
Η χειρότερη θέση ήταν η μεσαία στη γαλαρία. Ψηλά και με κεκλιμένο πάτωμα, ένιωθες έτοιμος να αδειαστείς σε κάθε δυνατό φρενάρισμα!