χαχαχαχαχχαχα Να'σαι καλα Πανο81 χαχαχα! Παντως του παει το κοκκινακι και μπορω να πως πως ειναι Euro 6 χαχαχαχα συνδυαζει SCR με EGR!!! Πρωτοπορια απο την ΕΛΒΟ οι αυτοκινητοβιομηχανιες ακομα το ψαχνουν και ειναι σε φαση δοκιμων αλλα το ελληνικο δαιμονιο ειναι Πολυυυυυυ Μπροστα!
Πολύ πετυχημένο όντως. Μπράβο panos
ενα λαθακι ακομα ειναι οτι οι βεργινες ειναι κατασκευης 1994/5 κ οχι 1997
Χρησιμοποίησα χθες το λεωφορείο #7 (ΥΖΧ-9057), η κατάσταση του οποίου έχει χειροτερέψει πολύ. Στο εσωτερικό του (κοντά στην 1η πόρτα) ακούγονταν έντονοι τριγμοί, ειδικά όταν το λεωφορείο έστριβε και έπαιρνε κλίσεις.
Παλαιότερα, στο #2 (ΥΡΙ-5502) στο σκαλάκι της πίσω πόρτας υπήρχε τρύπα, από την οποία φαινόταν το οδόστρωμα...
Παλαιότερα στον τοπικό Τύπο είχε αναφερθεί περιστατικό διαρροής του λιπαντικού από την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού, σε λεωφορείο της γραμμής 030.
Φθορές όμως, έστω και σε μικρότερη έκταση, έχουν αρχίσει να παρουσιάζονται και στα νεότερα λεωφορεία αρ. 14-19 κατασκευής 2002.
Το συμπέρασμα είναι ότι τα λεωφορεία έχουν εγκαταλειφθεί εν πολλοίς στην μοίρα τους, και αυτό άπτεται της ασφάλειας των επιβατών. Η εξαγγελία για μερική ανανέωση του στόλου με την προμήθεια 5 νέων mini-bus δεν υλοποιήθηκε, και τώρα, σε ένα απονενοημένο ίσως προεκλογικό διάβημα, ο νυν δήμαρχος μιλάει για συμφωνία με την Ε.ΘΕ.Λ. για παραχώρηση λεωφορείων δικών της για "ανανέωση" του στόλου, όπως αναφέραμε πιο πάνω.
(12-07-2010, 11:22 AM)panos81 Έγραψε: [ -> ]Mercedes-Benz O405N1 ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Πέντε "Βεργίνες" της Ε.ΘΕ.Λ. συνεχίζουν την καριέρα τους στο δίκτυο της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου από τον Σεπτέμβριο του 2009. Έχουν βαφτεί στα χρώματα της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου (κόκκινο με μπλε σκούρους προφυλακτήρες). Η οριζόντια μπλε γραμμή περιμετρικά έχει αντικατασταθεί από δύο διαγώνιες μπλε γραμμές πίσω από την πίσω ρόδα, αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά, καθώς στα δεξιά ο χώρος προορίζεται για διαφημιστικό αυτοκόλλητο.
Η ΥΕΜ-4722 πάντως, πρό 2 μηνών που την πέτυχα στη γραμμή Λυκόβρυσης, έφερε ολόσωμη διαφήμιση CYTA.
(24-12-2013, 11:01 AM)dora Έγραψε: [ -> ]http://www.trolleatzis.com/2013/12/blog-...t=FaceBook
Kαι μια πιο ''επίσημη'' πηγή:
Δελτίο Τύπου Δήμου Αμαρουσίου
Aπ' την εικόνα βλέπουμε πως είναι 2 Neoplan (Centroliner?) και 2 MAN Lion's City. Και τα 4 είναι δωρεά απ' την Lamda Development.
Tα ΜΑΝ άραγε είναι midi ή 12μετρα? Βλέπω πως έχουν πορτοκαλί φάρο πάνω τους. Μπας και είναι τα πρώην ΜΑΝ του Αεροδρομίου? Τα τωρινά ΜΑΝάκια (Tonotil) άραγε θα πάρουν πόδι?
Κι όμως δεν είναι Α21 αλλά η πιο κοντή του έκδοση, η Α76 συγκεκριμένα! Και μιας και τα αναφέραμε ορίστε και μία φωτογραφία του ΚΗΗ-2331:
Αν προσέξεις είναι πιο κοντό από τα Α21. Tο συγκεκριμένο είναι κατασκευής 2007.
Όντως αρκετά Σφακιανάκια έχουν αποσυρθεί, ειδικά τα πιο παλιά. Το τελευταίο τρίμηνο πάντως κυκλοφορούν σίγουρα τα #8, #11, #14, #15, #17, #19, πιθανόν να υπάρχουν κι άλλα που δεν έχω δει. Επίσης τα Neoplan N4407 έχω καιρό να τα δω να κυκλοφορούν.