Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Mercedes-Benz Citaro
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
(21-03-2012, 02:23 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Στην τηλεματική δεν μπορώ να τα βρω όμως τα νέα citaro τι μηχανίματα κερμάτων είχαν; με αφής ή με κουμπιά; και τι τηλεματικές τα βάλανε οθόνες σαν τα 770-774 ή σαν τα υπόλοιπα οχήματα του ΟΑΣΘ;

Νομιζω δεν φαινονται στις τηλεματικες,γιατι προς το παρον η τηλεματικη στα νεα οχηματα δουλευει δοκιμαστικα...Αν τα ξαναδω θα σας πω..ειδα το 931 αλλα δεν μου εκοψε να κοιταξω αν ειχαν μηχανημα με οθονη αφης η με κουμπια...
Καλησπέρα παίδες! παρακολουθώ εδώ και καιρό το forum σας καθώς μου αρέσουν τα λεωφορεία (μιας και τα χρησιμοποιώ καθημερινά ως βασικό μέσο μεταφοράς). Έχω να σας δώσω κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τα νέα citaro (το μεσημέρι ανέβηκα σε ένα της γραμμής 8 με κωδικό 93x) που πιστεύω σας ενδιαφέρουν!
Αρχικά, τα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίων είναι με κουμπιά (!).
Η οθόνη αναγγελίας στάσεων στο πρώτο μισό του λεωφορείου είναι κατά κάποιο τρόπο "ενσωματωμένη" στο αμάξωμα, πίσω από ένα προστατευτικό τζάμι. Παρατήρησα ότι στο μήκος της είναι πολύ μικρότερη από αυτές που χρησιμοποιούνται στα παλιότερα λεωφορεία, και έγραφε μονίμως τον προορισμό "Α.Σ. ΙΚΕΑ" (δεν έλεγε τις στάσεις). Επίσης, πίσω από το ίδιο "προστατευτικό" τζάμι, έχει τοποθετηθεί και μία φωτεινή ένδειξη STOP που ανάβει όταν υπαρξει αίτημα στάσης (δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην προηγούμενη παραλαβή citaro το 2007).
Τα παράθυρα δεξιά και αριστερά του οχήματος είναι εξογκωμένα προς το εσωτερικό κατά περίπου 3 εκατοστά (ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι νόημα είχε αυτή η αλλαγή, είναι άβολα όταν είσαι δίπλα στο παράθυρο!).
Τέλος, χωρίς να βάζω το χέρι στη φωτιά, νομίζω ότι η μηχανή μετακινήθηκε δεξιά, καθώς είχε -αν είδα καλά- 4 καθίσματα στη γαλαρία σε σειρά. Όποιος καθόταν εκεί πίσω, μπορούσε να δει από το πίσω τζάμι χωρίς να χρειάζεται να σηκωθεί όρθιος.
Αυτά λοιπόν, ελπίζω να τα διαπιστώσετε κι εσείς σύντομα!

Υ.Γ. Περιττό να πω ότι καθ΄ολη τη διάρκεια της διαδρομής επικρατούσε αυτή η μεθυστική μυρωδιά του καινούριου, που δεν έλεγε να ξεμυρίσει ακόμα και με όλα τα παράθυρα ανοικτά! Smile
Σήμερα ανέβηκα στο 933 και τα διαπίστοσα και εγώ αυτά επίσης η αναγγελία στο δεύτερο βαγόνι ήταν πιο μεγάλη από τις υπόλοιπες,τα κουμπιά των ταχυτήτων N,D,R ήταν διαφορετικά από τα 700αρια το ίδιο και στο κοντέρ πχ τα λαμπάκια για φλας αλαρμ ήταν σε διαφορετική σειρά, τα παράθυρα ήταν βαθιά προς τα μέσα σαν το 799 όπως και ο ήχος του κινητήρα
(21-03-2012, 09:45 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Σήμερα ανέβηκα στο 933 και τα διαπίστοσα και εγώ αυτά επίσης η αναγγελία στο δεύτερο βαγόνι ήταν πιο μεγάλη από τις υπόλοιπες,τα κουμπιά των ταχυτήτων N,D,R ήταν διαφορετικά από τα 700αρια το ίδιο και στο κοντέρ πχ τα λαμπάκια για φλας αλαρμ ήταν σε διαφορετική σειρά, τα παράθυρα ήταν βαθιά προς τα μέσα σαν το 799 όπως και ο ήχος του κινητήρα

Πιο πολυ προβληματιζομαι για την ταμπελα της αναγγελιας στασεων..δηλαδη τις εβγαλαν απο τα cityclass πριν 2 χρονια για να τις βαλουν στα citaro τα καινουργια??Τελος παντων...ας ειναι γερα οχηματα και ας βγαλουν οσο το δυνατον πολλα χιλιομετρα...και να ερθουν και δυτικα καποτε Tongue Tongue

Πιο γερά θα είναι από του 2007 αυτά τα citaro δεν πιστεύω να έχουν τα ίδια προβλήματα αλλά ακόμα είναι νωρίς να μιλάμε για αυτά
(21-03-2012, 09:45 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Σήμερα ανέβηκα στο 933 και τα διαπίστοσα και εγώ αυτά επίσης η αναγγελία στο δεύτερο βαγόνι ήταν πιο μεγάλη από τις υπόλοιπες,τα κουμπιά των ταχυτήτων N,D,R ήταν διαφορετικά από τα 700αρια το ίδιο και στο κοντέρ πχ τα λαμπάκια για φλας αλαρμ ήταν σε διαφορετική σειρά, τα παράθυρα ήταν βαθιά προς τα μέσα σαν το 799 όπως και ο ήχος του κινητήρα

Ο λογος που τα παραθυρα ειναι ετσι ειναι η ενισχυση του αμαξωματος. Το ταμπλο ειναι αναβαθμιση του προηγουμενου, η δε διαταξη παραμενει ιδια απο την εποχη του Ο305. Τα κουμπια των ταχυτητων ειναι αφης ενω το ιδιο το σαζμαν ειναι διαφορετικο απο τα προηγουμενα (ZF-Ecolife). Ο ηχος του κινητηρα ειναι διαφορετικος απο το 799, παντως ΟΜ457 δεν ειναι.
(21-03-2012, 02:23 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Στην τηλεματική δεν μπορώ να τα βρω όμως τα νέα citaro τι μηχανίματα κερμάτων είχαν; με αφής ή με κουμπιά; και τι τηλεματικές τα βάλανε οθόνες σαν τα 770-774 ή σαν τα υπόλοιπα οχήματα του ΟΑΣΘ;

Δεν μπορεις να τα δεις γιατι δεν εχουν - ακομη - τηλεματικη.
(21-03-2012, 09:58 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Πιο γερά θα είναι από του 2007 αυτά τα citaro δεν πιστεύω να έχουν τα ίδια προβλήματα αλλά ακόμα είναι νωρίς να μιλάμε για αυτά

Ποιο Citaro ειναι του 2007? Γιατι τα 770-798 ειναι του 2006 και το 799 του 2009, εκτος αν υπαρχουν κι αλλα.
Πως προκυπτει οτι θα ειναι πιο γερα απο τα προηγουμενα? Τα οποια τι προβληματα ειχαν παρουσιασει?
Και τελος, αφου ειναι νωρις να μιλαμε για αυτα τοτε τι νοημα εχει η δημοσιευση σου?
ωραια τα νεα citaro,τα ειδα σημερα στο ικεα,εχουν καποιες διαφορες με τα προηγουμενα οπως αυτα εχουν σε διαφορετικη θεση το ψυγειο πισω και τα καθισματα στο πισω μερος ειναι σε διαφορετικη θεση,εχουν στροφομετρο στο καντραν,εχουν ξεχωριστο clima για τον οδηγο και εχουν καμερα στο πισω μερος και οταν βαζεις οπισθεν βλεπεις απο την οθονη για τις πορτες.Ανεβασα και foto
(21-03-2012, 09:45 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Σήμερα ανέβηκα στο 933 και τα διαπίστοσα και εγώ αυτά επίσης η αναγγελία στο δεύτερο βαγόνι ήταν πιο μεγάλη από τις υπόλοιπες,τα κουμπιά των ταχυτήτων N,D,R ήταν διαφορετικά από τα 700αρια το ίδιο και στο κοντέρ πχ τα λαμπάκια για φλας αλαρμ ήταν σε διαφορετική σειρά, τα παράθυρα ήταν βαθιά προς τα μέσα σαν το 799 όπως και ο ήχος του κινητήρα

και κατι αλλο που παρατηρησα ειναι οτι δεν εχουν καθολου κουρτινακια για τον ηλιο
Καλορίζικα! Ξέρουμε αριθμούς κυκλοφορίας; Περιμέναμε ΝΙΤ-6021+, μου φαίνεται όμως λογικό να πήραν από 6031 αν και οι αριθμοί παρμπρίζ συμφωνούν στα δύο τελευταία ψηφία... Η foto που είναι;

edit: Ουπς! Τώρα είδα τις φωτό, δεν είχα ξαναμπεί στην open gallery...
Όντως τελικά ΝΙΤ-60** πήραν, λογικά από 6031;
στην open gallery,δες τα
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24