Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Mercedes-Benz Citaro
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Στην σταυρουπολη τα χουν ακομα?
εως και τωρα που σχολασα και πηγα το λεωφορειο στον φοινικα δεν ηρθε τιποτα,αρα ειναι ακομα σταυρουπολη
Λειπουν λεωφορεια απο την Σταυρουπολη παντως...
Ειναι πιο αναβαθμισμενα αυτα τα citaro που φεραν??η τα ιδια με τα υπαρχοντα??οταν λεω αν ειναι αναβαθμισμενα εννοω αν εχουν καποιες διαφορες με τα υπαρχοντα..και του 2007 τα μερσεντες και του 2012 ξερω οτι ειναι δευτερης γενιας παντως...
(19-03-2012, 10:24 PM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]Ειναι πιο αναβαθμισμενα αυτα τα citaro που φεραν??η τα ιδια με τα υπαρχοντα??οταν λεω αν ειναι αναβαθμισμενα εννοω αν εχουν καποιες διαφορες με τα υπαρχοντα..και του 2007 τα μερσεντες και του 2012 ξερω οτι ειναι δευτερης γενιας παντως...
εχουν καποιες διαφορες οπως στο ψυγειο και ακουσα οτι εχουν μεγαλυτερη μηχανη
Ασφαλως και εχουν διαφορες και ακριβως σε αυτα που μου ελεγε πριν καιρο ο chrispan. Ειχε αναφερθει μαλιστα σχετικα αλλα διαφοροι "εξυπνοι" θελησαν να τον αμφισβητισουν με εντελως γελοιο μαλιστα τροπο.

(04-01-2012, 07:10 PM)chrispan Έγραψε: [ -> ]Για να γυρισουμε στα του θεματος τωρα (για τις εντυπωσεις απο το Citaro και το Travego συντομα στα αναλογα τοπικ) ολα δειχνουν οτι τα αναμενομενα Citaro θα ειναι ιδια με τα υπαρχοντα με μια μικρη (αλλα ουσιαστικη) διαφορα ομως... Θα εξαρτηθει βεβαια και απο αλλους παραγοντες...

Με επιφυλαξη διοτι δεν τα εχω δει σε λεπτομερειες ακομη τα οχηματα θα πω τι μου ειχε αναφερει σε προσωπικη κουβεντα που ειχαμε...

Ο ΟΜ457 που εχουν τα ηδη κυκλοφορουντα λεωφορεια τελειωνει την καριερα του στο EuroV. Εξελισσεται αυτη τη στιγμη νεο μπλοκ για το EuroVI το οποιο ειναι μεγαλυτερο και εχει μεγαλυτερες αναγκες ψυξης. Για την ακριβεια η επιμικυνση και οι αλλαγες στη διαταξη των μηχανικων μερων του C2. O OM471 ειναι ηδη γνωστος, ο μικροτερος οχι, ειναι σε σταδιο εξελιξης. Σε αυτο το σημειο φημολογηθηκε την περιοδο που ηταν στην Γερμανια μια πιθανη συνεργαδια της DB και του ΟΑΣΘ για να δοκιμαστει σε πραγματικες συνθηκες ο νεος κινητηρας στα συγκεκριμενα λεωφορεια με δεδομενα οτι ηταν βολικος ο αριθμος τους και οι κλιματολογικες και κυκλοφοριακες συνθηκες της πολης. Μια σκεψη που ακουγοταν μαλιστα ηταν οτι θα δοκιμαζονταν για 2 χρονια και θα αντικαθισταντο απο νεα C2 ανευ επιπλεον δαπανης. Μενει τωρα - με δεδομενο οτι οι συμπεριφορες ορισμενων οσους εχουν να προσφερουν κατι τους απομακρυνουν - να δουμε τι συνεβη στην πραξη.

Φρεσκια πληροφορηση θελει τα 165-172 τα οποια και ηταν ταξινομημενα στις 20/03/1997 να εχουν ηδη αποσυρθει και να εχουν παρει τη θεση τους στον στολο τα αναλογα Citaro. Με μια ματια στην τηλεματικη, επιβεβαιωνεται...
απο το πρωι της τεταρτης τα πρωτα citaro στους δρομους στην γραμμη 8,τα ειδα στον φοινικα μολις τωρα.
ναι στην γραμμη 8 ειδα το 931...στο πισω μερος του οχηματος πανω απο το σημειο που γραφεται η γραμμη στην πισω πρωμετοπιδα εχει τοποθετηθει απο οτι ειδα ενα μαυρο παλουκακι...παντως ειναι ωραια,και ομορφα...βεβαια ειδα και το 638 στο 8...αλλα και στο 72 ειδα και τα 100αρια,καθως και στο 2 εχει ενα 100αρι
Στην τηλεματική δεν μπορώ να τα βρω όμως τα νέα citaro τι μηχανίματα κερμάτων είχαν; με αφής ή με κουμπιά; και τι τηλεματικές τα βάλανε οθόνες σαν τα 770-774 ή σαν τα υπόλοιπα οχήματα του ΟΑΣΘ;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24