Forum
  • !!

    Καλώς Ορίσατε

    Βλέπετε την ιστοσελίδα ως επισκέπτης. Αυτό σημαίνει οτι δεν μπορείτε να δείτε ολο το περιεχόμενο της.
    Κάντε κλίκ εδώ για να εγγραφείτε!


     
    Αξιολόγηση Θέματος:
    • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Μνημόνιο συνεργασίας θα υπογράψουν ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ

    Επιβάτης λεωφορείων ΟΑΣΘ


    1.002
    Δημοσίευση: #1
    Μνημόνιο συνεργασίας θα υπογράψουν ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ
    Μνημόνιο συνεργασίας πρόκειται να υπογράψουν μέσα στο επόμενο 15νθήμερο ο ΟΑΣΑ με τον ΟΑΣΘ και τον ΟΣΕΘ, σφραγίζοντας την κοινή δράση τους για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στη χώρα μας.

    Τις τελευταίες πινελιές για την επικείμενη συμφωνία, έβαλαν σήμερα στα γραφεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, παρουσία του γενικού γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιου Βούρδα, οι πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΑΣΘ, Στέλλιος Παππάς και Σάββας Παναγιωτίδης, αντίστοιχα, και του ΟΑΣΑ, Τάσος Ταστάνης και Γιάννης Σκουμπούρης.

    Από την πλευρά του, ο κ. Βούρδας τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η ιστορία του ΟΑΣΘ είναι μια μάχη που θα κερδηθεί θετικά, προς όφελος των πολιτών. Όμως δεν ήρθαμε με μαγικό ραβδί, μέσα σε ένα μήνα δεν λύσαμε και δεν θα μπορούσαμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα. Είχα όμως βάλει μια ιεράρχηση και το πρώτο πράγμα που ήταν να ομαλοποιηθεί, η διαδικασία πληρωμής των εργαζομένων, επετεύχθη».

    Διευκρίνισε μάλιστα, ότι η «ομαλή πληρωμή των εργαζομένων του ΟΑΣΘ σε βάθος χρόνου, είναι κύρια μέριμνα της ελληνικής κυβέρνησης» και τόνισε: «Ήδη, η διοίκηση του οργανισμού στη Θεσσαλονίκη, βρίσκεται σε συζήτηση με το συνδικάτο και για τη νέα τους συλλογική σύμβαση εργασίας. Νομίζω ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει συμφωνία, έτσι ώστε να πάρουμε το τελικό κείμενο της συμφωνίας».

    Η δεύτερη μάχη, κατά τον κ. Βούρδα, ήταν η αύξηση του αριθμού των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους του Νομού Θεσσαλονίκης και η καλή κατάστασή τους. «Ήδη έχουμε δουλέψει συστηματικά σε αυτό, με συνεχείς εγκρίσεις της διοίκησης σε ανταλλακτικά. Σταδιακά φαίνεται στην πόλη η αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων, σε σχέση με τα 225 που κυκλοφορούσαν τον Ιούλιο, αφού σήμερα αυτά υπερβαίνουν τα 400».

    Βασικός αρχικός στόχος είναι «να έχουμε ικανοποιημένους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ, αφού στο δρόμο προς την αποκατάσταση της σχέσης του οργανισμού με την κοινωνία, αυτοί αποτελούν τον συνδετικό κρίκο».

    Για το Μνημόνιο συνεργασίας που έπεται, ο κ. Βούρδας τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι αφορά, κυρίως τη μεταφορά τεχνογνωσίας και σφραγίζει την «συστράτευση και κοινή στρατηγική σε σχέση με τις αστικές συγκοινωνίες συνολικά».

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ, Αναστάσιος Ταστάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ χαρακτήρισε συγκινητικό το κλίμα στη σημερινή συνάντηση και χαιρετίζοντας την απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης τόνισε: «Με το Μνημόνιο Συνεργασίας σφραγίζουμε την κοινή μας δράση για τις αστικές συγκοινωνίες στην χώρα, με σκοπό την αναβάθμιση του δημόσιου αγαθού μετακίνησης, για την κοινωνία και τους πολίτες της».

    Πηγή : thestival.gr

    ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
    2ον Επαναφορά δρομολογίων των Σαββατοκύριακων της γραμμής 55 και καλλικρατοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής. Να ενώνει το Ωραιόκαστρο με την Νεοχωρούδα
    08-09-2017 07:04 PM
    Find Quote


    Μετάβαση στη συζήτηση:


    Χρήστης(ες) που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης(ες)