Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[in.gr] Νέες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών από Σεπτέμβριο
#1
Νέες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών από Σεπτέμβριο

Μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.

Ειδικότερα, από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει μόνο ένας ενιαίος τύπος εισιτηρίου, που θα ανέρχεται στα 1,20 ευρώ αντί 1,40 ευρώ. Το νέο εισιτήριο θα ισχύει για όλα τα μέσα για 70 λεπτά αντί για 90 λεπτά σημερα.

Έτσι, καταργείται το εισιτήριο των 1,20 ευρώ που θεσπίστηκε το 2011 και ίσχυε μόνο για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ.

Παράλληλα, μειώνεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, με ισχύ για όλα τα μέσα. Ωστόσο, σημαντική θα είναι η αύξηση του κόστους για όσους χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς καταργείται η κάρτα για τα μέσα αυτά, κόστους 20 ευρώ, και το επιβατικό κοινό θα πρέπει να προμηθεύεται την κάρτα των 30 ευρώ. Το μηνιαίο κόστος της κάρτας για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (φοιτητές, πολύτεκνοι ) θα είναι στα 15 ευρώ.

Αυτές οι αλλαγές έρχονται να υποστηρίξουν την αναδιάρθρωση των δρομολογίων, όπου σχεδιάζεται τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς.

«Πριν ένα χρόνο ήταν μνημονιακή υποχρέωση η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, ωστόσο σήμερα πήραμε την απόφαση να αλλάξουμε τις αστικές συγκοινωνίες και να αλλάξουμε την τιμολογιακή πολιτική. Πρόκειται για πράξη ευθύνης» δήλωσε ο Μ.Χρυσοχοΐδης, προσθέτοντας: «Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο». Μάλιστα επισήμανε ότι «παρότι μ’ αυτές τις αποφάσεις θα υπάρξει μείωση εσόδων, 10 εκατ. ετησίως, εμείς περιμένουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης, που θα αντισταθμίσει τις απώλειες».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται θέμα ανάκλησης της απόφασης. «Δεν είναι απλά μία μείωση, αλλά γίνεται μια ολοκληρωμένη παρέμβαση. Είναι μια παρέμβαση που δείχνει τον δρόμο. Πρέπει να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η δημόσια διοίκηση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Επίσης, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι αρχές Σεπτέμβρη τοποθετούνται τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού) στα λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την είσοδο του οδηγού. Ακόμη, εξήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων, έτσι ώστε με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου -σε δυο χρόνια- να μειωθεί η λαθρεπιβίβαση.
Παράλληλα ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει εφαρμογή η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πέντε χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.

Ακόμη, ο ΟΑΣΑ προχωρεί σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Εφεξής, θα χρησιμοποιεί την επωνυμία Συγκοινωνίες Αθηνών με νέο λογότυπο.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γρ. Δημητριάδης, στόχος είναι οι αστικές συγκοινωνίες να γίνουν πρώτη επιλογή μετακίνησης για όλη την πόλη και παράλληλα να προωθηθούν οι συνδυασμένες μεταφορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 636 εκατομμύρια επιβιβάσεις, ενώ κάθε μέρα υπάρχουν 1 εκατομμύριο μοναδικοί επιβάτες.

Τέλος σε ό,τι αφορά τα έσοδα το α’ τρίμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση 6,3 εκατ. ευρώ από κάρτες και εισιτήρια, έναντι του ίδιου διαστήματος το 2013. «Δεν είναι συγκυριακό αλλά σηματοδοτεί την επιστροφή των πολιτών στα μέσα μεταφοράς» ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.

Newsroom ΔΟΛ
Απάντηση
#2
(16-06-2014, 02:23 PM)Giannis Έγραψε: Νέες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών από Σεπτέμβριο

Μειώσεις στις τιμές των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.

Ειδικότερα, από τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει μόνο ένας ενιαίος τύπος εισιτηρίου, που θα ανέρχεται στα 1,20 ευρώ αντί 1,40 ευρώ. Το νέο εισιτήριο θα ισχύει για όλα τα μέσα για 70 λεπτά αντί για 90 λεπτά σημερα.

Έτσι, καταργείται το εισιτήριο των 1,20 ευρώ που θεσπίστηκε το 2011 και ίσχυε μόνο για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ.

Παράλληλα, μειώνεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, με ισχύ για όλα τα μέσα. Ωστόσο, σημαντική θα είναι η αύξηση του κόστους για όσους χρησιμοποιούν μόνο λεωφορεία και τρόλεϊ, καθώς καταργείται η κάρτα για τα μέσα αυτά, κόστους 20 ευρώ, και το επιβατικό κοινό θα πρέπει να προμηθεύεται την κάρτα των 30 ευρώ. Το μηνιαίο κόστος της κάρτας για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (φοιτητές, πολύτεκνοι ) θα είναι στα 15 ευρώ.

Αυτές οι αλλαγές έρχονται να υποστηρίξουν την αναδιάρθρωση των δρομολογίων, όπου σχεδιάζεται τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς.

1. Ορθότατη η κίνηση της κατάργηση του απαράδεκτου διαχωρισμού σε χρήστες "τρολλευ-λεωφορείων" και χρήστες "ΜΣΤ". Η - αδικαιολόγητη - έκπτωση που ίσχυε για την κάρτα απεριορίστων διαδρομών των οδικών μέσων μεταφοράς, ήταν και ο λόγος που μέχρι σήμερα πολλές γραμμές παράλληλες με τα ΜΣΤ εμφανίζουν αυξημένη επιβατική ζήτηση. Και φυσικά, ο γράφων δεν αποτελεί εξαίρεση, διότι όταν γλιτώνω 250 € το χρόνο, ανέχομαι να ταλαιπωρηθώ λίγο περισσότερο για να αποφύγω το μετρό (και το εξτρά εισιτήριο). Πλέον, το κίνητρο εξαλείφεται και θα καταμενηθεί ο επιβατικός φόρτος καλύτερα (κι εγώ θα ξαναθυμηθώ τι χρώμα έχουν οι συρμοί του μετρό).

2. Η δεύτερη παράγραφος, όμως, της ανακοίνωσης, μου προκαλεί ανησυχία. Όταν λέει "τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς" εννοεί προφανώς ότι θα αρχίσουν να κόβουν και τις λίγες γραμμές που προσεγγίζουν ακόμη το κέντρο της Αθήνας. Και επειδή οι περιφερειακές γραμμές έχουν κοπεί προ πολλού, μάλλον μιλάμε πλέον για γραμμές της κεντρικής Αθήνας και των πολύ κοντινών προαστίων (220/1, 235, 203/4). Εδώ υπάρχει η ένσταση εκ μέρους μου ότι η μετεπιβίβαση σε αυτές τις γραμμές, στα σημεία που αυτή είναι εφικτή (Ευαγγελισμός), προσθέτει ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου, οι δε διερχόμενες επίγειες γραμμές (3,13,608,622/815,732,054) δεν καλύπτουν ικανοποιητικά καθώς έρχονται ήδη γεμάτες.


2.
Απάντηση
#3
Καλοδεχούμενη η μειωση της τιμής του εισιτηρίου αλλα εμένα με προβληματίζει η μείωση της διάρκειας του εισιτηρίου απο τα 90 στα 70 λεπτά.
Χρησιμοποιώντας γραμμές με συχνότητες 30-35 λεπτών (με δρομολογηση καθημερινης) και με μια δυο βαρδιες να λειπουν καθημερινά (βλεπε τοπικά Ζηρινείου) πως ειναι δυνατόν αυτος που ανεβαίνει απο κέντρο να προλάβει να φτασει σπιτι του... ήδη την προηγούμενη εβδομαδα είχαμε 40λεπτες αναμονές...ευτυχώς που το μέτρο δεν προβλέπεται να ισχυσει μεσα στο καλοκαίρι!!
Απάντηση
#4
(16-06-2014, 07:08 PM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Καλοδεχούμενη η μειωση της τιμής του εισιτηρίου
Βασικα δεν υπαρχει μειωση στην τιμη του εισιτηριου εφοσον μειωθηκε ο χρονος.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#5
(16-06-2014, 09:21 PM)Vasilis21 Έγραψε: Βασικα δεν υπαρχει μειωση στην τιμη του εισιτηριου εφοσον μειωθηκε ο χρονος.

Θα υπάρξει όμως μια "εκ του πλαγίου" εφαρμογή της ζωνικότητας. Σε 70', θεωρώ ότι προλαβαίνει κανείς να πάει από ενα κεντρικό σημείο Αθήνας προς τις εκάστοτε αφετηρίες των τοπικών και να επιβιβαστεί.
Προς νότια, μετρό Ελληνικό (20') ή Α2 Πλ. Γλυφάδας (40'), δεν έχεις πρόβλημα.
Προς δυτικά, μετρό Αιγάλεω ή Περιστέρι (12 - 13'), και ανετότατη μετεπιβίβαση.
Προς ανατολικά, μετρό Νομισματοκοπειο, Χαλάνδρι, Πλακεντίας (20 - 22'), όλα καλά.
Προς βόρεια, μόνο εκεί σφίγγει το πράγμα. Το Ζηρίνειο έχει απόσταση από Ομόνοια (με ΗΣΑΠ και περπάτημα προς τον Πλάτανο) 45' (6' αναμονή Ομόνοια, 32' δρομολόγιο και 7-8' περπάτημα μέχρι τον Πλάτανο), το ίδιο περίπου και αν πάρεις Α7/550 από Αλεξάνδρας/Βασ. Σοφίας. Έχεις άλλα 25' να περιμένεις, πρέπει να είσαι γκαντέμης για να μην έρθει λεωφορείο. Εξ άλλου, στα 70' πρέπει να έχεις μπεί στο λεωφορείο, όχι να έχεις τελειώσει το δρομολόγιο.

Τώρα, κάτι διαδρομές τύπου Πειραιάς - Ελευσίνα - Μαγούλα μπορεί να μη βγαίνουν με € 1,20 και να θέλεις δεύτερο εισιτήριο, αλλά και αυτό έχει τη λογική του. Δεν μπορεί να διασχίζεις τη μισή Αττική με το ίδιο εισιτήριο που πληρώνει και ο άλλος που πάει 4-5 στασεις Ακαδημίας - Ασκληπιού γιατί δεν μπορεί/δεν θέλει/δεν αντέχει την ανηφόρα.
Απάντηση
#6
(16-06-2014, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: 2. Η δεύτερη παράγραφος, όμως, της ανακοίνωσης, μου προκαλεί ανησυχία. Όταν λέει "τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς" εννοεί προφανώς ότι θα αρχίσουν να κόβουν και τις λίγες γραμμές που προσεγγίζουν ακόμη το κέντρο της Αθήνας. Και επειδή οι περιφερειακές γραμμές έχουν κοπεί προ πολλού, μάλλον μιλάμε πλέον για γραμμές της κεντρικής Αθήνας και των πολύ κοντινών προαστίων (220/1, 235, 203/4). Εδώ υπάρχει η ένσταση εκ μέρους μου ότι η μετεπιβίβαση σε αυτές τις γραμμές, στα σημεία που αυτή είναι εφικτή (Ευαγγελισμός), προσθέτει ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου, οι δε διερχόμενες επίγειες γραμμές (3,13,608,622/815,732,054) δεν καλύπτουν ικανοποιητικά καθώς έρχονται ήδη γεμάτες.

Δεν είναι το πρόβλημα τα 203/204, 220/221 και 235. Ο ΟΑΣΑ αυτή τη στιγμή, αν κάτσεις και τα δεις σε ένα χάρτη, έχει περιθώριο να περιορίσει αρκετές γραμμές ως τροφοδοτικές των ΜΣΤ ή αντίστοιχα να επεκτείνει κάποιες άλλες ώστε να γίνουν (μην ξεχνάμε την κραυγαλέα περίπτωση των τοπικών Γλυφάδας/ΒΒΒ, που -με εξαίρεση τα 124 και 205- έχουν αφετηρία αρκετά κοντά στον σταθμό Μετρό "Ελληνικό", αλλά δε μπήκαν στον κόπο να τα επεκτείνουν μέχρι εκεί).

Και για του λόγου το αληθές, ιδού η σχετική παρουσίαση, που μας προαναγγέλει και τη μετατροπή της Β8 σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Άνω Πατήσια", την κατάργηση της Α16 και την ίδρυση γραμμής για την εξυπηρέτηση της Ιεράς Οδού: http://www.yme.gr/pdf/2014_06_16_OASA%20...TATION.pdf
Απάντηση
#7
(16-06-2014, 05:15 PM)Citaro Έγραψε: 2. Η δεύτερη παράγραφος, όμως, της ανακοίνωσης, μου προκαλεί ανησυχία. Όταν λέει "τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς" εννοεί προφανώς ότι θα αρχίσουν να κόβουν και τις λίγες γραμμές που προσεγγίζουν ακόμη το κέντρο της Αθήνας. Και επειδή οι περιφερειακές γραμμές έχουν κοπεί προ πολλού, μάλλον μιλάμε πλέον για γραμμές της κεντρικής Αθήνας και των πολύ κοντινών προαστίων (220/1, 235, 203/4). Εδώ υπάρχει η ένσταση εκ μέρους μου ότι η μετεπιβίβαση σε αυτές τις γραμμές, στα σημεία που αυτή είναι εφικτή (Ευαγγελισμός), προσθέτει ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου, οι δε διερχόμενες επίγειες γραμμές (3,13,608,622/815,732,054) δεν καλύπτουν ικανοποιητικά καθώς έρχονται ήδη γεμάτες.


2.

Μάλλον αυτά εννοεί και ίσως και κανά Γ12 κλπ. Μην ξεχνάμε ότι η μελέτη του Rethink Athens για το επίγειο δίκτυο συγκοινωνιών ανέφερε κόψιμο στον Ευαγγελισμό των 203/4, 220/1 και 235. Επίσης, ανέφερε και περικοπή των Β12(!) και Γ12 στην Αττική και Β2 στο Φίξ. Οποτε μάλλον πάνε με την λογική να κάνουν μια ώρα αρχύτερα τις αλλαγές. Όμως για τα 203/4, 220/1, 235 δεν ξέρω αν αξίζει γιατί παραείναι κοντά στο κέντρο όπως και για το Β12 που είναι κορμός και τροφοδοτεί τα 709, 712, 723, 733 και 749. Κατά τ' άλλα από προάστια υπάρχει ακόμα γραμμές που μπορούν να τοπικοποιηθούν στους σταθμούς μετρό π.χ. Α4, Β8, Γ10, Α/Β11, Α13 κ.α.


(16-06-2014, 07:08 PM)ZHRINIOTHS Έγραψε: Καλοδεχούμενη η μειωση της τιμής του εισιτηρίου αλλα εμένα με προβληματίζει η μείωση της διάρκειας του εισιτηρίου απο τα 90 στα 70 λεπτά.
Χρησιμοποιώντας γραμμές με συχνότητες 30-35 λεπτών (με δρομολογηση καθημερινης) και με μια δυο βαρδιες να λειπουν καθημερινά (βλεπε τοπικά Ζηρινείου) πως ειναι δυνατόν αυτος που ανεβαίνει απο κέντρο να προλάβει να φτασει σπιτι του... ήδη την προηγούμενη εβδομαδα είχαμε 40λεπτες αναμονές...ευτυχώς που το μέτρο δεν προβλέπεται να ισχυσει μεσα στο καλοκαίρι!!

Κοίταξε, άμα θες να πας μέχρι Εκάλη δεν έχεις πρόβλημα καθώς οι συνδιασμένες διελεύσεις των Τοπικών Ζηρηνείου είναι γύρω στο 5'-10' στην αιχμή. Το δύσκολο είναι στα κομμάτια που το καθένα είναι μόνο του (Ροδόπολη, Κρυονέρι, Διόνυσο κτλ.). Αλλά και πάλι εκεί αν ξέρεις τα δρομολόγια και αυτά ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ μπορείς να περιμένεις π.χ. στην Ομόνοια το επόμενο ή το μεθεπόμενο τρένο ώστε να είσαι σίγουρος ότι θα σε φτάσει το εισητήριο. Αυτό που πλέον πολύ δύσκολα θα γίνεται είναι να έρθει κάποιος με 550 από Π. Φάληρο και να συνεχίσει Βοριότερα με το ίδιο εισητήριο.


(17-06-2014, 06:30 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και για του λόγου το αληθές, ιδού η σχετική παρουσίαση, που μας προαναγγέλει και τη μετατροπή της Β8 σε τροφοδοτική του σταθμού Μετρό "Άνω Πατήσια", την κατάργηση της Α16 και την ίδρυση γραμμής για την εξυπηρέτηση της Ιεράς Οδού: http://www.yme.gr/pdf/2014_06_16_OASA%20...TATION.pdf

Για το Β8 σωστή κίνηση. Άλλα για το Α16 είναι μεγάλη βλακεία αν σπάσει σε τοπικό Ελευσίνα-Αγ. Μαρίνα και Αγ. Μαρίνα-Κέντρο (και μάλιστα από τον χάρτη βλέπω είναι πάλι Πλ. Κουμουνδούρου!). Αν είναι έτσι καλύτερα να φέρουμε όλα τα τοπικά Ελεσίνας/Ασπροπύργου στην Αγία Μαρίνα να τελειώνει η υπόθεση. Επίσης, εξυπακούεται ότι πρέπει να πάρει πόδι από την Ιερά Οδό το 856, ίσως και το 813, και αυτή η γραμμή Κέντρο-Αγ. Μαρίνα να φτάνει κάπου πιο κεντρικά.
Απάντηση
#8
Σχετικά με το τοπικό (Α16) Αγ. Μαρίνα - Κέντρο θα προτιμούσα να κοπεί το Β15 και να γίνει μια νέα γραμμή Στ. Λαρίσης - Αγ. Μαρίνα (Tέρμα στην ΑΦ892/830) για να καλύψει και την συγκοινωνιακή απομόνωση της Κων/πόλεως.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
(17-06-2014, 11:55 AM)mercedes elbo Έγραψε: Κοίταξε, άμα θες να πας μέχρι Εκάλη δεν έχεις πρόβλημα καθώς οι συνδιασμένες διελεύσεις των Τοπικών Ζηρηνείου είναι γύρω στο 5'-10' στην αιχμή. Το δύσκολο είναι στα κομμάτια που το καθένα είναι μόνο του (Ροδόπολη, Κρυονέρι, Διόνυσο κτλ.). Αλλά και πάλι εκεί αν ξέρεις τα δρομολόγια και αυτά ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ μπορείς να περιμένεις π.χ. στην Ομόνοια το επόμενο ή το μεθεπόμενο τρένο ώστε να είσαι σίγουρος ότι θα σε φτάσει το εισητήριο.

Σωστός αυτο ακριβώς εννοούσα κ εγώ...το να πας μεχρι την Εκάλη ειναι πολύ εύκολο καποιο θα περάσει...απο εκεί και πάνω ειναι το πρόβλημα.
Οσο και να ξερεις τα δρομολόγια δυστυχώς ποτέ μα ποτέ δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι θα περάσει το λεωφορείο...
Χαρακτηριστικό συχνό παράδειγμα γραμμή με δρομολογια στις 18:25, 19:00, 19:30 καταληγει με δρομολόγια στις 1840 1925 αντε μετα να βγαλεις ακρη ποιο ειναι τι και τι ωρα πρεπει να εισαι στην στάση...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [thestival.gr]Μειωμένες από σήμερα οι τιμές των εισιτηρίων εντός των αστικών του ΟΑΣΘ GiannisB 0 2.083 15-11-2017, 09:59 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB
  [thestival.gr]Χρήστος Σπίρτζης: Το μοντέλο των Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας θα εφαρμοστεί ακριβώς και στη Θεσσαλονίκη GiannisB 0 1.881 16-05-2017, 01:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB
  Νέες, ελκυστικές τιμές από το ΚΤΕΛ Αιτωλ/νίας στα δρομολόγια από και προς Αθήνα TMantzas 0 3.650 19-02-2017, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas
  Αναμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης GiannisB 0 1.983 19-09-2014, 05:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB
  [Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ] Nέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας marios.ilioupoli 0 2.126 17-06-2014, 07:34 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)