Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#31
(07-12-2009, 02:18 AM)kounoupis Έγραψε: Προτεινω να καταργηθει η γραμμη Χ42 αφου την ιδια διαδρομη την κανει ο προαστιακος απευθειας.Θα μπορουσε να υπαρχει μια τοπικη απο τον προαστιακο προς τα ανω λιοσια

Από το στόμα σου και στου ΟΑΣΑ τ'αυτί! Και μάλιστα αυτή η γραμμή θα μπορούσε να έχει αφετηρία στη Φυλή (καθότι το Α12 έχει δρομολόγια ΚΤΕΛ!).
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#32
Συνεχίζω λοιπόν με τα δυτικά προάστια.

Η πρώτη γενιά γραμμών-κορμών για όλη την Αθήνα (δηλ. οι γραμμές με αρχικό γράμμα Α) καθιερώθηκαν σε 2 φάσεις. Αυτή που αφορούσε τις περιοχές δυτικά του Κηφισού, που ήταν η δεύτερη, εφαρμόστηκε σε αρκετά διαφορετική μορφή σε σχέση με αυτήν που προβλεπόταν αρχικά, με πολύ περισσότερες γραμμές.

Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν:
Α10 για Αχαρνές
Α11 για Αγίους Αναργύρους
Α12 για Άνω Λιόσια
Α13 για Περιστέρι (με δύο παραλλαγές, προς Ανθούπολη και Κηπούπολη)
Α14 για Χαϊδάρι
Α15 για Ελευσίνα μέσω Ιεράς Οδού
Α16 για Κερατσίνι (με δύο παραλλαγές, μέσω Πέτρου Ράλλη και Γρηγορίου Λαμπράκη).

Τελικά αντί για 6 γραμμές, από τις οποίες η μία είχε δύο κλάδους και άλλη μία δύο εναλλακτικές διαδρομές, μας προέκυψε μια φάση όπου οι γραμμές αυτές έφτασαν τις (Α10/Β10/Γ10, Α11/Β11, Α12/Β12/Γ12, Α13/Β13, Α14/Β14, Α15/Β15, Α16/Β16/Γ16, Α17/Β17, Α18/Β18/Γ18). Στην πορεία αρχικά είχαμε την μετατροπή της Α18 (Ομόνοια - Νίκαια) σε τρόλλεϊ με αρ. 21, και κατόπιν την σύντμηση των Α14/Β14 σε τροφοδοτικές του Μετρό μέχρι τον Άγιο Αντώνιο, κατόπιν και εισηγήσεων που έγιναν από μέλη της ιστοσελίδας αυτής. Με την λειτουργεία της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς Αιγάλεω, δημιουργήθηκαν και τροφοδοτικές γραμμές που αποτελούν ενισχυτικά των κορμών προς Ελευσίνα και Ασπρόπυργο, χωρίς όμως να καταργηθούν οι κορμοί. Εκτός αυτών, πολλά από τα δυτικά προάστια όπου φτάνουν οι κορμοί, εξυπηρετούνται και από απλές γραμμές όπως π.χ. η 812. Άλλες, από βορειοδυτικά προάστια όπως η Παλατιανή και η Πετρούπολη, είχαν κοπεί σε τοπικές μέχρι Αττική, αλλά κατόπιν τις ξανακατέβασαν προς το κέντρο και την Πλ. Βάθη, κάνοντας το δίκτυο των δυτικών προαστίων περίπλοκο και δύσχρηστο για πολλούς. Γραμμές περιορισμένων στάσεων όπως η Χ12, η Ε21, η Ε16, η Ε16 και η Ε63, καταργήθηκαν λόγω του ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος ήταν τέτοιος που ουσιαστικά καταργούσε τον express χαρακτήρα τους.

Εδώ η αναδιάταξη πρέπει να είναι ριζικότερη, όμως για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά, πρέπει να λειτουργούν σωστά και τα μέσα σταθερής τροχιάς που να μπορούν να αναλάβουν μεγάλο μέρος της επιβατικής κίνησης.

Ως απλοποίηση των υφιστάμενων κορμών, προτείνω τα ακόλουθα:

Α10/Β10/Γ10
Από αυτές μένει μόνο μία διαδρομή με συχνά δρομολόγια προς το Μενίδι, η οποία διέρχεται από το Σ.Κ.Α. και τον σταθμό Αχαρνών. Η Γ10 γίνεται τοπική μέχρι τον σταθμό Κάτω Πατησίων και συγχωνεύεται με την τοπική 720, εξυπηρετώντας παράλληλα και τον σταθμό Αγίων Αναργύρων, ενώ οι Α10 και Β10 ενοποιούνται σε μία γραμμή. Το αν θα διέρχεται μέσω της οδού Θρακομακεδόνων ή της οδού Αριστοτέλους θα εξαρτηθεί από ποιος από τους δύο δρόμους έχει την μεγαλύτερη ανάγκη να εξυπηρετείται από γραμμή-κορμό, ο άλλος δρόμος θα εξυπηρετείται από τις τοπικές γραμμές. Νοτιότερα, η γραμμή-κορμός θα ανεβαίνει από την Λεωφ. Πάρνηθος και θα κατεβαίνει από την Αριστοτέλους. Άρα έχουμε:
10 Πλατεία Βάθη - Αχαρνές
Παράλληλα, είναι επιτακτική η ανάγκη για την ύπαρξη πυκνότερων προαστιακών δρομολογίων στην ΤραινΟΣΕ, κάτι που ευελπιστούμε ότι θα πραγματοποιηθεί με την λειτουργία του τετραπλού διαδρόμου μέχρι Σ.Κ.Α.

Συνεχίζω μετά για την Πετρούπολη γιατί έχει αρκετό ψωμί.
Απάντηση
#33
Α11/Β11
Πέραν του ότι οι γραμμές αυτές χρησιμοποιούν την ιδιαίτερα κορεσμένη οδό Λιοσίων, μαζί με τον κορμό 12, που έχει μόνο 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση και μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, μια ματιά στον λεωφορειακό χάρτη της Πετρούπολης αποκαλύπτει μια εικόνα κόψε-ράψε με πολλές γραμμές που έχουν αρκετά κοινά τμήματα αλλά με διάφορες αφετηρίες και τέρματα. Η Β11 έχει μάλιστα κοινό τέρμα με την Α13. Παλιά η Πετρούπολη είχε την δική της γραμμή express (E11), που καταργήθηκε.

Η άποψή μου είναι ότι το συγκοινωνιακό δίκτυο στις περιοχές της Πετρούπολης, των Νέων Λιοσίων και της Παλατιανής πρέπει να ξανασχεδιαστεί εκ νέου με απλούστερες διαδρομές, με διατήρηση μόνο της σημερινής Β11 ως απευθείας γραμμής προς το κέντρο, και δημιουργία γραμμών που να τροφοδοτούν τον Προαστιακό στους Αγίους Αναργύρους και το Μετρό σε Αττική, Ανθούπολη, Άγιο Αντώνιο και Κάτω Πατήσια, και βέβαια τις λεωφορειακές γραμμές προς Άνω Λιόσια (απλές και περιορισμένων στάσεων) που θα λειτουργούν ενισχυτικά προς τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Άρα η Πετρούπολη εξυπηρετείται από μία γραμμή απευθείας προς το κέντρο:
11 Πλατεία Βάθη - Πετρούπολη (Αγία Τριάδα)
Για τις υπόλοιπες γραμμές θα επανέλθω στο topic για τον τομέα 7.

Α12/Β12/Γ12
Άλλη μια περίπτωση κορμού που κατέληξε να έχει 3 διαφορετικές παραλλαγές, συν τρία express κατά καιρούς (Ε12, Χ12, Ε21). Σήμερα, η Γ12 προς Καματερό έχει μεγάλο τμήμα κοινό με το τρόλλεϊ 25 προς Άγιο Αντώνιο (που κι αυτό κάποτε έφτανε μέχρι κέντρο), ενώ το Β12 είναι πρακτικά τοπικό του Α12 μέχρι το κέντρο των Άνω Λιοσίων. Η Α12 είναι μια γραμμή με μεγάλο μήκος, με τις όποιες συνέπειες.
Εδώ η πρότασή μου περιλαμβάνει κατάργηση των Α12 και Γ12. Το Καματερό εξυπηρετείται από το σημερινό τρόλλεϊ 25 (περισσότερα θα αναφέρω εν καιρώ στο topic για τον τομέα 7), ενώ η Φυλή θα εξυπηρετείται από ένα αναμορφωμένο Χ42, το οποίο δεν θα φτάνει πια Πλακεντία, αλλά θα ξεκινά από Ο.Α.Κ.Α. κατά τα πρότυπα των Χ40/Χ41, αλλά θα επεκταθεί από το άλλο άκρο ως Φυλή. Ο μοναδικός κορμός από Αθήνα θα έχει ως τέρμα το κέντρο των Άνω Λιοσίων:
12 Μάρνη - Άνω Λιόσια

Α13/Β13
Όπως προανέφερα, το Α13 έχει κοινό τέρμα με το Β11, το οποίο πρότεινα να διατηρηθεί.Επίσης, τον κύριο όγκο διακίνησης επιβατών από το Περιστέρι προς το κέντρο αναλαμβάνει πλέον η Γραμμή 2 του Μετρό, που σύντομα αποκτά 2 ακόμα σταθμούς στο Περιστέρι, στην Πλατεία Δημαρχείου και την Ανθούπολη, από την οποία περνούν και το Α13 και το Β13. Επίσης, υπάρχει και η γραμμή τρόλλεϊ 12 Ζάππειο - Άγιος Ιερόθεος, που έχει μεγάλο κοινό τμήμα με τις Α13/Β13 και επίσης περνά από τον σταθμό Ανθούπολης. Τόσο η Α13 όσο και η Β13 μετά τον σταθμό Ανθούπολης εξυπηρετούν πολύ σε επίπεδο γειτονιάς, κάτι που δεν συνάδει με τον χαρακτήρα της γραμμής-κορμού.
Συνεπώς πιστεύω ότι οι Α13/Β13, ειδικά με την λειτουργία και των σταθμών Περιστερίου και Ανθούπολης, υποκαθίστανται σε μεγάλο βαθμό από την γραμμή 2 του Μετρό και το σημερινό τρόλλεϊ 12, συνεπώς δεν έχουν λόγο ύπαρξης ως γραμμές-κορμοί. Συνεπώς προτείνω ως γραμμή-κορμός προς το κέντρο της Αθήνας να λειτουργεί το τρόλλεϊ, που πλέον παίρνει αριθμό 13, ενώ τα Α13 και Β13 να γίνουν τροφοδοτικά του τρόλλεϊ και του Μετρό μέχρι τον σταθμό Ανθούπολης:
13 Ζάππειο - Περιστέρι - Άγιος Ιερόθεος (τρόλλεϊ)
Απάντηση
#34
Εγώ πιστέυω ότι το γράμμα πρέπει να παραμέινει για να μην υπάρχει συνχήση.
Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ
Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Ε2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ ΠΡΩΗΝ Ε22
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ
Α5 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Β5 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ
Ε7 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Ε14
Ε70 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΟΑΚΑ=ΥΠΟΥΡΓ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΩΗΝ Ε14
510 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΡΩΗΝ Χ14
600 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν. ΙΩΝΙΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΡΩΗΝ Α8
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Β8
Α9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
533 Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΠΡΩΗΝ Β9
Α10 ΠΛ. ΒΑΘΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
737 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΩΗΝ Α11
738 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΩΗΝ Β11
Α11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ/[b] ΠΡΩΗΝ 703
[b]Β11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
ΠΡΩΗΝ 420
Ε11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ EXPRESS
Α12 ΜΑΡΝΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Β12
Α13 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Α15 ΣΤ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΔΑΣΟΣ
Α16 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Β16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Ε16 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ EXPRESS
Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ Π. ΡΑΛΛΗ)
Β18 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ
Α19 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ[b]
[quote='aliance' pid='425' dateline='1260355748']
Εγώ πιστέυω ότι το γράμμα πρέπει να παραμέινει για να μην υπάρχει συνχήση.
[b]Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ

Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Ε2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ ΠΡΩΗΝ Ε22
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ
Α5 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Β5 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ-ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Α7 ΚΑΝΙΓΓΟΣ-ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑ
Ε7 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Ε14
Ε70 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΟΑΚΑ=ΥΠΟΥΡΓ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΩΗΝ Ε14
510 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΚΗΦΙΣΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΡΩΗΝ Χ14
600 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ-Ν. ΙΩΝΙΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΡΩΗΝ Α8
619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Β8
Α9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
533 Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ-Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΠΡΩΗΝ Β9
Α10 ΠΛ. ΒΑΘΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
737 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΩΗΝ Α11
738 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΩΗΝ Β11
Α11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ/[b] ΠΡΩΗΝ 703
[b]Β11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
ΠΡΩΗΝ 420
Ε11 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ EXPRESS
Α12 ΜΑΡΝΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΠΡΩΗΝ Β12
Α13 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Α15 ΣΤ. ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΔΑΣΟΣ
Α16 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Β16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Ε16 ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΙΓΑΛΕΩ-ΕΛΕΥΣΙΝΑ EXPRESS
Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ Π. ΡΑΛΛΗ)
Β18 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ
Α19 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ
Απάντηση
#35
Α14/Β14
Οι γραμμές αυτές ούτως ή άλλως έχουν μετατραπεί σε τοπικές/τροφοδοτικές του Μετρό από τον σταθμό του Αγ. Αντωνίου (822, 823), οπότε δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Α15/Β15/Ε15/Α16/Β16/Γ16/Ε16/Ε63
Και πάμε τώρα στην περιοχή που οριοθετείται νότια της Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας) και δυτικά της Λεωφ. Κηφισού. Εδώ έγιναν γραμμές-κορμοί, όμως παράλληλα οι περισσότερες από τις περιοχές εδώ έχουν και απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά. Για το Θριάσειο Πεδίο, υπήρχαν εξ' αρχής τρεις παραλλαγές, προς Ελευσίνα είτε μέσω Ιεράς Οδού είτε μέσω Λεωφ. Αθηνών, και για Ασπρόπυργο μέσω Λεωφ. Αθηνών. Όταν λειτούργησε η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό για Αιγάλεω, η Γ16 (του Ασπροπύργου) άρχισε και αυτή να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αθηνών, αφήνοντας μόνο την Α16 μέσω Ιεράς Οδού.

Την Λεωφ. Αθηνών διατρέχουν και δύο γραμμές για Χαϊδάρι (Παλατάκι και Δάσος) που κατηγοριοποιούνται ως κορμοί, όμως παράλληλα υπάρχει και η 812 Πλ. Κουμουνδούρου - Χαϊδάρι, που είναι απλή κεντρική γραμμή.

Το Μετρό πρόκειται να επεκταθεί πέραν του Αιγάλεω, όμως αλλάζει πορεία, προς Νίκαια και Πειραιά, οπότε η Ιερά Οδός δεν καλύπτεται σιδηροδρομικά δυτικά του Χαϊδαρίου. Όσο κι αν κρίνεται αναγκαία η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής που διατρέχει τα κέντρα Ασπροπύργου και Ελευσίνας, είναι μακριά από την Λεωφ. Καβάλας, η οποία πιστεύω ότι πρέπει να αποτελέσει την κύρια αρτηρία των λεωφορειακών γραμμών προς Θριάσειο Πεδίο, και να διατρέχεται μάλιστα και από γραμμή περιορισμένων στάσεων. Οι αφετηρίες των γραμμών να απομακρυνθούν από την επικίνδυνη (λόγω εγκληματικότητας) Πλατεία Κουμουνδούρου προς τον Σταθμό Μεταξουργείου και μελλοντικά τον Σταθμό Λαρίσσης, ενώ τα σημερινά Α15/Β15 που αντιγράφουν σε μεγάλο βαθμό τα Β16/Γ16 και μετά χώνονται σε γειτονιές του Χαϊδαρίου να αντικατασταθούν από υφιστάμενες τοπικές γραμμές, ήτοι το Α15 από τις 802 και 803 με πύκνωση των δρομολογίων τους, και το Β15 με μικρή παράκαμψη του 892, που επίσης πρέπει να πυκνώσει. Επίσης να καταργηθεί το υφιστάμενο Α16, και στην θέση του να γίνει 1 απλή τροφοδοτική γραμμή τύπου 866 προς Ελευσίνα, ενώ παράλληλα να υπάρχουν και δύο γραμμές περιορισμένων στάσεων, μία από Στ. Μεταξουργείου προς Ελευσίνα και μία από Στ. Αιγάλεω προς Μάνδρα. Η κορμός που διατρέχει την Λεωφ. Καβάλας προς Θριάσειο Πεδίο εξακολουθεί να έχει δύο διακλαδώσεις, προς Ελευσίνα και Ασπρόπυργο.

Έτσι δημιουργούνται οι γραμμές:
16Α: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα
16Β: Στ. Μεταξουργείου - Ασπρόπυργος - Σταθμός Θριασείου
Ε16: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα (περιορισμένων στάσεων)
Ε63: Στ. Μεταξουργείου - Μάνδρα (περιορισμένων στάσεων)
-----------
867: Στ. Αιγάλεω - Ελευσίνα μέσω Ιεράς Οδού


Α17/Β17
Άλλες δύο γραμμές-κορμοί που δεν προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό. Ήδη καλύπτονται από τροφοδοτικές προς τον σταθμό του Αιγάλεω, τις 806/807 που ακολουθούν την ίδια διαδρομή. Προτείνω την κατάργηση των Α17/Β17 και πύκνωση των 806/807, με μελλοντική μετακίνηση της αφετηρίας τους στον σταθμό του Χαϊδαρίου για να αποσυμφορηθεί το Αιγάλεω.
Απάντηση
#36
Ο panos81 μου έκλεψε τη δουλειά!Tongue Σχεδόν τα ίδια είχα σκεφτεί για τα δυτικά προάστια, αλλά δυστυχώς με πρόλαβε!
Θα ήθελα να προσθέσω ότι ουσιαστικά άλλη λειτουργικότητα έχει η 25 και άλλη η Γ12. Η πρώτη είναι τοπική προς το σταθμό του Μετρό και η δεύτερη κορμός Αθήνας-Καματερού. Αναγκαστικά θα μείνουν και οι δύο γραμμές, με τη διαφορά ότι η Γ12 θα γίνει τοπική από Καματερό μέχρι Στ. Αγ. Αναργύρων. Από κει και πέρα οι Α13 και Β13 θα ήτο φρονιμότερον να γίνουν τοπικές, διότι παραφορτώνουν τη Λένορμαν και έχουν κοινή διαδρομή με το 12 και το Μετρό. Βέβαια, πολλοί είναι οι επιβάτες που προτιμούν 12 ή Α13/Β13 επειδή θέλουν να πάνε πχ στον Κολωνό, σε σημείο που δε σταματάει το Μετρό. Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει το 12 να δρομολογηθεί με αρθρωτά οχήματα για να καλύψει τον επιπλέον φόρτο.

Για Α10/Β10 και Α12/Β12 με κάλυψε ο panos81. Η Γ10 ουσιαστικά κάνει την ίδια διαδρομή με την 720, οπότε θα ήταν καλύτερα να καταργηθεί η Γ10 και η 720 να πηγαίνει προς Στ. Αγ. Αναργύρων.

Αυτά για την ώρα
Απάντηση
#37
(09-12-2009, 07:43 PM)Mercedes O405N2 Έγραψε: .Η Γ10 ουσιαστικά κάνει την ίδια διαδρομή με την 720, οπότε θα ήταν καλύτερα να καταργηθεί η Γ10 και η 720 να πηγαίνει προς Στ. Αγ. Αναργύρων.

Από ότι θυμάμαι η διαδρομή της 720 και Γ10 ταυτίζονται με εξαίρεση την διαδρομή του 720 προς Πλ. Αγίων Αναργύρων και τις Γ10 προς Αθήνα. Εάν πάψει η Γ10 να πηγαίνει στην Αθήνα έχει νόημα η ύπαρξη της; Δεν πρέπει να συγχονευτεί με την 720;
Απάντηση
#38
(09-12-2009, 08:40 PM)abc Έγραψε: Από ότι θυμάμαι η διαδρομή της 720 και Γ10 ταυτίζονται με εξαίρεση την διαδρομή του 720 προς Πλ. Αγίων Αναργύρων και τις Γ10 προς Αθήνα. Εάν πάψει η Γ10 να πηγαίνει στην Αθήνα έχει νόημα η ύπαρξη της; Δεν πρέπει να συγχονευτεί με την 720;
Αυτό λέω κι εγώ. Απλά η 720 αντί να πηγαίνει μέχρι Πλ. Αγ. Αναργύρων μπορεί να πηγαίνει μέχρι τον προαστιακό.
Απάντηση
#39
Τρόλλεϊ 21 (πρώην Α18)/Β18/Γ18/Ε18
Η περιοχή του Περάματος γενικά με προβλημάτιζε. Όταν σχεδιάζονταν οι κορμοί, ο Α16 προς Κερατσίνι είχε 2 παραλλαγές, μέσω της οδού Γρ. Λαμπράκη και μέσω της οδού Π. Ράλλη, όμως είχε προταθεί ως τέρμα το Κερατσίνι, αφήνοντας την εξυπηρέτηση από εκεί και πέρα στην 843, που και τότε είχε αρκετά πυκνά δρομολόγια αλλά λειτουργούσε με τα πράσινα λεωφορεία του Η.Σ.Α.Π. Εν τέλει, όταν εφαρμόστηκε το σύστημα των κορμών, οι γραμμές είχαν επεκταθεί μέχρι Πέραμα και επίσης είχε δημιουργηθεί και ένας τρίτος κορμός μέχρι Νίκαια, ο Α18, που πρακτικά ήταν ενισχυτικό του Β18 μέχρι εκεί. Κατόπιν, το Α18 το πήρε ο ΗΛ.Π.Α.Π. και έγινε το τρόλλεϊ 21 με ίδια διαδρομή με το Α18, ώσπου πρόσφατα η γραμμή επεκτάθηκε μέχρι το Ζάππειο. Η γραμμή περιορισμένων στάσεων Ε18, που κι αυτή είχε εναλλακτικές διελεύσεις μέσω και της Λεωφ. Π. Ράλλη αλλά και της Λεωφ. Γρ. Λαμπράκη, καταργήθηκε.

Αρχικά το να καταργηθεί το 21 δεν με βρίσκει σύμφωνο καθώς, όπως και στην περίπτωση του Χαλανδρίου, έτσι και εδώ θα πάει στράφι όλο το έργο της ηλεκτροκίνησης επί της Λεωφ. Πέτρου Ράλλη. Επίσης, είμαι σαφώς υπέρ της επαναλειτουργείας του τραμ Πειραιά - Περάματος, ενωποιημένου με την επεκτεταμένη γραμμή της παραλιακής προς Πειραιά. Κάτι τέτοιο θα σημάνει και την μείωση της κίνησης του 843, που ήταν ο κύριος αντικαταστάτης του τραμ όταν αυτό έκλεισε το 1977.

Επίσης, δεν θεωρώ εφικτή την πλήρη κατάργηση καμίας από τις δύο γραμμές μέσω των Λεωφ. Γρ. Λαμπράκη και Π. Ράλλη, καθώς κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ένα μεγάλο κενό αφήνοντας ακάλυπτη την μία από τις δύο αρτηρίες. Οπότε, βραχυπρόθεσμα προτείνω να καταργηθεί ο υφιστάμενος κορμός Β18, ενώ το Γ18 να μην προσεγγίζει τόσο πολύ την Ομόνοια, καθώς η κορεσμένη οδός Πειραιώς αποτελεί ένα σημείο που η γραμμή αυτή παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση. Άρα προτείνω μεταφορά της αφετηρίας του Γ18 στο Γκάζι, με ανταπόκριση με τον σταθμό Κεραμεικού του Μετρό, ο οποίος δεν έχει πολύ μεγάλη επιβατική κίνηση, ενώ το τρόλλεϊ της οδού Π. Ράλλη να συνεχίζει προς Ζάππειο ως έχει. Στην θέση της Β18 να δημιουργηθεί μια γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Ελαιώνα του Μετρό, η οποία να έχει διαδρομή μέσω Ιεράς Οδού και Λεωφ. Κηφισού προς την Πέτρου Ράλλη, και από εκεί να συνεχίζει την γνωστή διαδρομή. Άρα έχουμε:
18Α: Ζάππειο - Νίκαια (τρόλλεϊ)
18Β: Στ. Κεραμεικού - Πέραμα μέσω Γρ. Λαμπράκη


Τέλος, προτείνω την ενσωμάτωση της υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών από Πειραιά για Ελευσίνα στο σύστημα των κορμών, όπως συμβαίνει και με την γραμμή Πειραιά - Βούλας. Με την ολοκλήρωση της οδού ταχείας κυκλοφορίας από Πειραιά προς Σχιστό, η σημερινή 871 θα μπορεί να αποκτήσει πρωτεύουσα σημασία έναντι της 845, και αν οι κυκλοφοριακές συνθήκες το επιτρέπουν μπορεί να συνεπικουρείται και από γραμμή περιορισμένων στάσεων. Άρα, δημιουργείται ακόμα ένας άξονας:
19Α: Πειραιάς - Χαϊδάρι - Ελευσίνα (πρώην 845)
19Β: Πειραιάς - Σχιστό - Ελευσίνα (πρώην 871)
Ε19: Πειραιάς - Ελευσίνα (περιορισμένων στάσεων)


Σαν γενική αρχή, οι γραμμές κορμοί, πλην της 8Α για Μαρούσι, όπου κάτι τέτοιο μάλλον δεν είναι εφικτό λόγω των δρόμων από τους οποίους διέρχεται, να δρομολογούνται με αρθρωτά λεωφορεία. Οι γραμμές περιορισμένων στάσεων, εκτός της Ε2, να έχουν 12μετρα.

Συνοψίζοντας, το προτεινόμενο δίκτυο των γραμμών-κορμών, να έχει ως εξής:

1: Πειραιάς - Βούλα
2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Βούλα
3: Ακαδημία - Γλυφάδα
5Α: Ακαδημία - Αμαξοστάσιο Ανθούσας
5Β: Σταθμός Λαρίσσης - Σταυρός
6Α: Μουσείο - Νέο Ψυχικό - Στ. Χαλανδρίου (τρόλλεϊ)
6Β: Μουσείο - Σίδερα Χαλανδρίου - Στ. Χαλανδρίου (τρόλλεϊ)
7: Κάννιγγος - Νέα Ερυθραία - Κάτω Κηφισιά
8Α: Πολυτεχνείο - Μαρούσι - Ο.Α.Κ.Α.
8Β: Πολυτεχνείο - Γαλάτσι - Ο.Α.Κ.Α.
9Α: Χαλκοκονδύλη - Κάτω Κηφισιά
9Β: Ιπποκράτους - Κόκκινος Μύλος (τρόλλεϊ)
10: Πλατεία Βάθη - Αχαρνές
11: Πλατεία Βάθη - Πετρούπολη
12: Μάρνη - Άνω Λιόσια
13: Ζάππειο - Περιστέρι - Άγιος Ιερόθεος (τρόλλεϊ)
16Α: Σταθμός Μεταξουργείου - Ελευσίνα
16Β: Σταθμός Μεταξουργείου - Ασπρόπυργος
18Α: Ζάππειο - Νίκαια (τρόλλεϊ)
18Β: Στ. Κεραμεικού - Πέραμα
19Α: Πειραιάς - Χαϊδάρι - Ελευσίνα
19Β: Πειραιάς - Σχιστό - Ελευσίνα
Ξέχασα... μιας και ο αριθμός 17 ελευθερώνεται για τους κορμούς, τα Πειραιάς - Ελευσίνα μπορούν να είναι 17Α/17Β.
Απάντηση
#40
Και για να τα βλέπουμε και στον χάρτη.

[Εικόνα: 57780170.png]
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.058 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.753 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 359.466 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.463 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 373.385 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.278 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.159 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.445 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.847 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.098 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)