Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(15-01-2012, 09:15 PM)GiannisB Έγραψε: Γιατί το 54 έχει ποιοτικό κόσμο για citelis



Εγώ θα ήθελα να δω το 368 πως είναι

στειλε μου το email σου να σε στειλω μια φωτογραφια που εβγαλα το 368 με το κινητο μου στα υποστεγα της σταυρουπολης,εδω στην γκαλερι δεν με της εγκρινουν να ανεβασω.
Βαλ'τες στην ανοιχτή.. Γι'αυτό τη φτιάξαμε.
το 54 σε σχέση με το 9 έχει λίγο πιο καλό κόσμο...έτσι κι αλλιώς το 54 διασχίζει τα διαβάτα όπου μην ξεχνάς ότι έχει το εργοστάσιο με τα λιπάσματα και τα ελληνικα πετρέλαια..οπότε στο 54 λεωφορείο με euro 5 κινητήρα βολεύει...όπως και στις άλλες γραμμές που πάνε στα χώρια 81-82-89 όπου διασχίζουν τα διαβάτα έδωσαν λεωφορεία με euro 4 κινητήρα
Ναι αλλά παίζει ρόλο και η επιβατική κίνηση την οποία δεν την πληρεί το 54 όσον αφορά για το 81,82,89 τα δώσανε λόγω του μεγάλου ρεζερβουάρ καυσήμων στο 81 και 89 καλά κανάνε και δώσανε τα cityclass του 2007
ενταξει αλλα σε τετοιες περιοχες οπου το περιβαλλον δεν ειναι ιδανικο στελνεις λεωφορειο που να ειναι εκπεμπει μηδενικους ρυπους...
Εφ΄ όσον τα καινούργια Citelis είναι 18, γιατί αποσύρανε 40 λεωφορεία;
(19-01-2012, 10:52 AM)K.S. Έγραψε: Εφ΄ όσον τα καινούργια Citelis είναι 18, γιατί αποσύρανε 40 λεωφορεία;

Και εγω αυτο ρωτησα...γιατι με τα νεα citelis επρεπε να αποσυρθουν τα scania μεχρι το 558...αλλα μαλλον αυτα χρησιμοποιουνται για αυξηση του στολου οχηματων του οασθ...Σχετικα με αυτο που με ρωτησες για το 16 θελω να σου πω οτι προχθες που ειδα ενα οχημα της γραμμης ειδα να λεει ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ και να ειναι σταθερο...δεν ηταν κυλιομενο..το ιδιο συμβαινει και με το 15...εγω το ειδα στο οχημα 318...
Βέβαια εννοούσα ότι αποσύρανε τα 501-540, αλλά δεν πειράζει.
τα 501-540 εχουν αποσυρθει...Σημερα το 509 και 514 στο 91...
Σήμερα το πρωί (10:00) που είδα στο 55 ήταν τα 424 και 418, και τώρα (20:30) που ξαναείδα είναι τα 424 και 308. Που οφείλεται αυτό;


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)