Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Η ανηφόρα είναι κλασική δεκάρα. Την σύγκριση B7L / CityClass στην έχω ήδη αναφέρει και τα μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ του Volvo. Δεν είναι τυχαίο ότι το "κουβαδάκι" είχε κατά πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού στο τέλος της ανάβασης. Βίντεο από αυτά δεν υπάρχουν επειδή έγιναν βραδυνές ώρες. Ο κλιματισμός δεν ήταν ανοιχτός διότι το βίντεο έχει τραβηχτεί χειμώνα. Ήταν όμως ο καυστήρας.
(26-08-2013, 12:35 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Λοιπόν έχω να κάνω τις παρατηρήσεις μου για το video η ανηφόρα που έβαλες ήταν σε ελαφρά κλίση το στροφόμετρο πήγαινε αργά για πάνε στείλε citelis εκεί να δεις για πότε θα την ανεβάσει πιο γρήγορα. Σε πιο βαριά ανηφόρα από του video και με cityclass και citelis άντε με cityclass δεν σε λέω γιατί δεν μπορώ να δω καλά το στροφόμετρο με citelis ανέβαζε το στροφόμετρο πιο γρήγορη ταχύτητα αλλά μετά ο οδηγός πάτησε φρένο για να στρίψει προς τα κάτω και με ανοιχτό κλιματισμό παρακαλώ. Ο κλιματισμό στο εν λόγω video ήτανε ανοιχτός;

Αυτά τα συμπεράσματα έβγαλα από το video
μια χαρα πηγαινε

(26-08-2013, 12:43 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Η ανηφόρα είναι κλασική δεκάρα. Την σύγκριση B7L / CityClass στην έχω ήδη αναφέρει και τα μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ του Volvo. Δεν είναι τυχαίο ότι το "κουβαδάκι" είχε κατά πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού στο τέλος της ανάβασης. Βίντεο από αυτά δεν υπάρχουν επειδή έγιναν βραδυνές ώρες. Ο κλιματισμός δεν ήταν ανοιχτός διότι το βίντεο έχει τραβηχτεί χειμώνα. Ήταν όμως ο καυστήρας.
μια χαρα ηταν το εργαλειο,αν καταλαβα καλαBig GrinBig GrinBig Grin
(26-08-2013, 12:43 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Η ανηφόρα είναι κλασική δεκάρα. Την σύγκριση B7L / CityClass στην έχω ήδη αναφέρει και τα μεγέθη είναι συντριπτικά υπέρ του Volvo. Δεν είναι τυχαίο ότι το "κουβαδάκι" είχε κατά πολύ χαμηλότερη θερμοκρασία λαδιού στο τέλος της ανάβασης. Βίντεο από αυτά δεν υπάρχουν επειδή έγιναν βραδυνές ώρες. Ο κλιματισμός δεν ήταν ανοιχτός διότι το βίντεο έχει τραβηχτεί χειμώνα. Ήταν όμως ο καυστήρας.
(26-08-2013, 12:44 AM)Giannis B10M Έγραψε: [ -> ]μια χαρα πηγαινε

Ωραία λοιπόν θα πάω να τραβήξω φώτο με τις ανηφόρες που εννοώ και άμα έρθει εδώ citelis πάλι πράγμα δύσκολο στην ανηφόρα θα το τραβήξω και εγώ video για να καταλάβεις τι εννοώ. Σου αναφέρω και το citelis επειδή είπες ότι τα 600αρια b7l έχουν καλύτερο βήμα από όλα του τύπου irisbus.

Μια χαρά πήγαινε σε σχέση με αυτά του 56 σίγουρα γιατί αυτά του 58 τα συντηρούν πιο συχνά. Αλήθεια πιο όχημα ήταν το συγκεκριμένο στο video;

Χθες πάντως ακόμη ένα παράδειγμα το 219 στον δρόμο Νεοχωρούδας-Ωραιοκάστρου σε ανηφόρα σαν 99 σφεντόνα πήγαινε και μετά από ώρα κάποιο από το 57 όχημα να μην μιλήσω πως την έβγαλε όταν έφτασα μέσα στην περιοχή μου
Τα off topic απαντήθηκαν κατά πως πρέπει. Περιοριζόμαστε στα σχετικά του θέματος.

Για αρχή ένα ξεκαθάρισμα στα περί βήματος των 12μετρων λεωφορείων στις ανηφόρες. Τα Β7 αποδίδουν έχουν γραμμική απόδοση ισχύος μεταξύ των 1900 με 2500 στροφών. Η κλιμάκωση του συστήματος μετάδοσης των λεωφορείων αυτών (ειδικά των σειρών 600 και 200) καθώς και η χαρτογράφηση του εγκεφάλου του είναι προγραμματισμένα για μέγιστη αξιοποίηση αυτής της περιοχής. Δεν είναι τυχαίο το ότι από τα 30χαω ακόμη κομπλάρουν 4η και την κρατάνε καθ' όλη την ανάβαση. Τα Irisbus έχουν λόγο μετάδοσης για πιο ίσιες γραμμές. Αυτό τα αναγκάζει να κάνουν συνεχείς αλλαγές σχέσεων στις ανηφορικές γραμμές κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την υπερβολική αύξηση της κατανάλωσης, την μικρότερη ταχύτητα ανάβασης και το χάσιμο χρόνου κατά την διάρκεια των αλλαγών αυτών. Το ίδιο ισχύει και για τα B9. Μια κατηγορία μόνα τους τα Scania τα οποία ενώ μεν αποδίδουν καλύτερα από όλα τα υπόλοιπα 12μετρα λεωφορεία στις ανηφόρες, τα μικρά ψυγεία με τα οποία είναι εφοδιασμένα και η χαμηλόστροφη λειτουργία τους (κατ' επέκτασιν και η ταχύτητα του βεντιλατέρ) τα κάνουν να υπερθερμαίνονται στις παρατεταμένες ανηφόρες ασχέτως κλίσης. Το μόνο μείον του Β7 είναι η σχεδόν παντελής έλλειψη ισχύος στα πρώτα δευτερόλεπτα της εκκίνησης και μέχρι να περάσει τις 1800 στροφές με 1η ταχύτητα, μετά δεν πέφτει κάτω από τις 2000. End of story στα περί βήματος και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ένας σίγουρα όχι αλλά δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με αυτόν για το θέμα αυτό. Όποιος άλλος έχει απορία, ευχαρίστως να του τη λύσω με πμ.

Το 657 έσπασε τουρμπίνα. Δεν υπήρχε κανένας άλλος κίνδυνος να πάρει φωτιά παρά μόνο ο εμπρησμός. Το περιστατικό του Απριλίου του 2012 ήταν ένα τροχαίο όπου ένα δεκαεξάτονο φορτηγό (άκου νταλίκα, σιγά μην ήταν αμαξοστοιχία) προσέκρουσε επάνω του ενώ βρισκόταν σε στάση. Πλήρης η ευθύνη του οδηγού του φορτηγού, καμία για τον οδηγό του λεωφορείου ή τον ΟΑΣΘ.

Οι θέσεις των στάσεων και οι διαδρομές των γραμμών ορίζονται από το ΣΑΣΘ. Λόγο και προτάσεις επ' αυτού έχουν βέβαια τόσο ο Οργανισμός, όσο και οι δήμοι και η περιφέρεια αλλά η τελική απόφαση είναι του Συμβουλίου το οποίο και είναι ανεξάρτητο από τον ΟΑΣΘ. Ο ρόλος του Οργανισμού είναι η τοποθέτηση του ιστού και του δήμου η τοποθέτηση του στεγάστρου στο εκάστοτε σημείο. Αυτά ανέφερε και ο κ. Στεφανίδης στο ρεπορτάζ που αναφέρεται παραπάνω και κάθε άλλη αναφορά στην παραπάνω δημοσίευση είναι ανακρίβεια και παραπληροφόρηση με προφανή σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων.

(27-08-2013, 07:05 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]ΥΣ 1. για garvanitis όχι το ΥΣ. σου δεν θα το σεβαστώ όπως εσύ δεν με σεβάστηκες πότε και άρχιζες να προσβάλλεις την προσωπική μου ζωή και όχι μόνο

ΥΣ.2 για τον ίδιο από πάνω πάλι έχω και εγώ video με cityclass μήπως το θέλεις; αλλά ξέρω ότι θα πεις όχι απλά για να μην λες ότι δεν στο πρότεινα

ΥΣ.3 όταν κάνεις το ένα λάθος πίσω από το άλλο αρχίζει ο φαύλος κύκλος για αυτό πρόσεξε δεν απειλώ προειδοποιώ

1. Δεν περίμενα fairplay... Ήμουν σίγουρος για τις ενέργειες σου, γι' αυτό τις επισήμανα...

2. Περιμένω το βίντεο, το mail μου το έχεις...

3. Μιλάς με γρίφους...
Edit: Ο damin26 με ενημέρωσε για την παράλειψη μου να αναφερθώ στο βήμα των Β9. Ενημερώθηκε η παραπάνω δημοσίευση.
Μέσα σε αυτήν την ένταση θέλω να ρωτήσω κάτι που αφορά τον όαση.Στο 16 δεν γίνετε να δρομολογηθεί όχημα 11μετρο η τουλάχιστον 12 μέτρο...Ειχα δει κάποτε 11μετρο παρα μα παρα πολύ παλιά.σχεδον το 2006...
Admin: Εδω υπηρχε ενας τσακωμος μεγαλος...

(29-08-2013, 04:11 PM)george-oasth Έγραψε: [ -> ]Μέσα σε αυτήν την ένταση θέλω να ρωτήσω κάτι που αφορά τον όαση.Στο 16 δεν γίνετε να δρομολογηθεί όχημα 11μετρο η τουλάχιστον 12 μέτρο...Ειχα δει κάποτε 11μετρο παρα μα παρα πολύ παλιά.σχεδον το 2006...

Παλιότερα που έκανε τέρμα στη στάση Πανόρμου το 16 εκτελούταν με 12μετρα λεωφορεία. Σήμερα ο κύκλος που κάνει στην Βαγγελίστρα ακολουθώντας τις Πανεπιστημίου, Καραολή, Αυξεντίου καθιστά πολύ δύσκολη την διέλευση 11μετρου και οριακή αυτή του 12μετρου. Αυτά με κανονικές συνθήκες. Διότι αρκεί ένα παρκαρισμένο σε κάποια γωνία για να προβληματίσει ακόμη και το midi στο συγκεκριμένο σημείο... Δεν αποκλείεται πάντως να μπει κάποιο μεγαλύτερο όχημα, αν και προσωπικά δεν το έχω δει να συμβαίνει. Συνήθως πάει το 12μετρο στο 15 και το 16 παίρνει ένα EuroPolis από το πρώτο.
(29-08-2013, 01:56 PM)ronald Έγραψε: [ -> ]Admin: Εδω υπηρχε ενας τσακωμος μεγαλος...

Συμφωνώ απόλυτα αλλά δεν θα συνεχίσω την λογομαχία με τον συγκεκριμένο ''κύριο'' τουλάχιστον εδώ μέσα. Θα ασχοληθώ με το κομμάτι για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ σαν επιβάτης και κρίνω. Τα b7l επιτάχυνση χελώνα, σε λακκούβες ανοίγουν τα παράθυρα, μου έχει τύχει σε b7l το από πίσω παράθυρα που το έκλεισα χωρίς να είναι πίσω κανένας να περνάει τα λεωφορείο από λακκούβα και άνοιξε το παράθυρο μόνο του, από κλιματισμό χάλια δεν μιλάω καθόλου χάλια, από θέρμανση το μόνο καλό που έχει. Τα cityclass και citelis όλα καλά τα έχουν μόνο που στα cityclass υπάρχουν ηλεκτρολογικά προβλήματα αν δεν απατώμαι, δυνατή επιτάχυνση, καλό κλιματισμό δυνατό, ανεβαίνουν ακόμα και με ανοιχτό κλιματισμό στο φουλ στην ανηφόρα, δεν μπάζουν νερά στα παράθυρα με σκοπό την άνεση των επιβατών και οδηγού, το μείον στα cityclass δεν κόβει καλά το τιμόνι σε σχέση με τα b7l. ΤΑ b7r τα ίδια από πάνω μείον τους τα σκαλοπάτια στην δεύτερη και τελευταία πόρτα επέτρεψε μου ronald ένα λαθάκι να σε διορθώσω τα b7r είναι κατασκευασμένα από τον Σαρακάκη . Αυτήν την γνώμη έχω για τα από πάνω οχήματα που αναφέρω όποιος την κατάλαβε την κατάλαβε,ένας πάντως όχι δεν την κατάλαβε αλλά δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί του.
Μία μέρα είχα δει σε ένα B7l από πίσω να γράφει 2G. Πώς προέκυψε αυτό;
(02-09-2013, 03:21 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Μία μέρα είχα δει σε ένα B7l από πίσω να γράφει 2G. Πώς προέκυψε αυτό;

μήπως ήταν το 28 και ήταν βρώμικη η πίσω προμετωπίδα και το 8 φαινόταν σαν G;